Gå til innhold
Hundesonen.no

Påmeldingsavgift


Benedicte

Recommended Posts

Nå har vi akkurat meldt på hundene til NKK Hamar, og jeg får ikke beløpet til å stemme helt.

Jeg melder på to hunder, hvor den ene står i mitt navn og den andre i mine foreldre sitt (altså har vi samme etternavn, om det spiller noen rolle).

Jeg melder den ene hunden på i lydighet og utstilling, og den andre kun i lydighet. Jeg skal jo betale 320,- både for lydighet og eksteriør, ikkesant? Hvorfor ender jeg da opp med en totalsum på 730,- kroner? :ahappy:

... Jeg skal ikke klage, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi akkurat meldt på hundene til NKK Hamar, og jeg får ikke beløpet til å stemme helt.

Jeg melder på to hunder, hvor den ene står i mitt navn og den andre i mine foreldre sitt (altså har vi samme etternavn, om det spiller noen rolle).

Jeg melder den ene hunden på i lydighet og utstilling, og den andre kun i lydighet. Jeg skal jo betale 320,- både for lydighet og eksteriør, ikkesant? Hvorfor ender jeg da opp med en totalsum på 730,- kroner? :ahappy:

... Jeg skal ikke klage, men.

Fordi den ene er påmeldt i både lydighet og utstilling = 410,-

Og den andre kun lydighet = 320,-

Totalt 730,-

Fullstendig prisliste: http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg visste ikke at man fikk rabatt av det! Så flott! Jeg trodde det var noe galt her :ahappy:

Jupp, får rabatt når du melder på i flere ting - derfor jeg liker å gå LP på NKK-utstillinger, når jeg skal dit likevel, stevnet koster meg 90 kroner bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...