Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder av en superglad aussie med en bøtte ^^

civga

Recommended Posts

Han er dritlekker! Ser ut som om dere har skikkelig høstfarger allerede!

Ja, her er det også begynt å bli oransje på trærne (jeg og @Civga bor ikke så langt fra hverandre) :D

Kenzo er nydelig! Morsomt å se han på utstillingen i Kirkenes, og håper å treffe dere på NKK Tromsø også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere! Så gøy å høre at dere likte bildene, må si jeg selv også likte godt de bildene ^^

Tone S: Glemte å skrive at dette er våres andre napp i hopp :) Men takk takk! :D

Only Blondie: Takk for advarselen! :D Så jeg vet at jeg må passe litt ekstra på han fremover, hihi.

jaktlykke: Har en Canon 400D med en zoom linse som jeg er superfornøyd med! En CANON ZOOM LENS EF 70-300mm 1:4-5.6 IS USM, er enda veldig fersk med denne linsen, ikke så god enda, men det kommer seg nok snart :D

Også prøver jeg hele tiden å være i akkurat lik høyde som Kenzo, da blir det veldig bra kontrast syns jeg! :D Men det er kanskje bare noe jeg innbilder, dere som er proffe kan vel fortelle hvordan det er best å fotografere? :D Tips tas gjerne imot!

Paws: Det er veldig trist når alt det grønne bare forsvinner :D Men utrolig flott med alle de fine fargene da!

Ja, jeg tenker enda på hvorfor du ikke kom bort til oss og hilste på, hadde vært så koslig ^^

Du må bare komme bort til oss på NKK Tromsø, gøy å møte soniser!

PsychoLynx: Takk, men du er myyyyyye proffere enn meg! Håper du en dag kan lære meg mer om dette, jeg er jo bare en fersking i forhold til deg.. Du tar nydelige bilder du!

Har kjempe lyst å møte deg og Bridie, og ha fotoshoot med henne, hun er så flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paws: Det er veldig trist når alt det grønne bare forsvinner :D Men utrolig flott med alle de fine fargene da!

Ja, jeg tenker enda på hvorfor du ikke kom bort til oss og hilste på, hadde vært så koslig ^^

Du må bare komme bort til oss på NKK Tromsø, gøy å møte soniser!

:) Må tørre å hilse på da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PsychoLynx: Takk, men du er myyyyyye proffere enn meg! Håper du en dag kan lære meg mer om dette, jeg er jo bare en fersking i forhold til deg.. Du tar nydelige bilder du!

Har kjempe lyst å møte deg og Bridie, og ha fotoshoot med henne, hun er så flott!

Hehe, har nok ikke noe å lære deg jeg tror jeg :) Dette klarer du helt fint selv :D

Men ja, vi må absolutt møtes engang! Skal vi si halvveis eller? :D Hvor blir det mon tro? Et sted i Nordland? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært noe det! Hvor bor du egentlig? Vi skal nemlig reise sørover i juli å være der i hele Juli og være på stevner, kanskje vi da kan møtes, hadde vært så gøy!

Å så moro da! Holder til i nærheten av Gjøvik, men er jo litt rundtomkring på stevner og utstillinger da :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...