Gå til innhold
Hundesonen.no

Bergen selskaps og brukshundklubb

Benedicte

Recommended Posts

Noen som har fått startnr?

En stund siden begge kom på mail til meg i hvertfall...

Ja, vi har fått. Vi skal møte kl ni, hvor tid bør vi være der? Ser dørene åpner åtte, så vi tenkte å være der da?

Kommer ann på hvor erfaren du er på tid (altså hvor godt du vet hvor lang tid du trenger). Jeg syntes det er et must å ha en halvtime fra du er ringside med stol og bur på plass. Da får du luftet, stelt pels, funnet frem nummerlapp, godbiter og trent/varmet opp. Husk det ofte er kø utenfor kl 8, du kan få parkering litt langt unna, ringen kan være innerst ovs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æhæ! er du Bergenser? :getlost:

Uhu! :getlost: Utstilling? såfall må du jo melde på til sotra dagen før/etter også :blink:

Jeg trenger HANDLERHJELP! To mopsetispevalper! æhæ! Jeg skal stille den fawne til en venninne men søs kan ikke stille bodil selv! Noen? :whistle: Gjelder både lør og søn!

Jeg kan hjelpe søndag så sant det ikke kræsjer med egen hund. Har oppmøte kl 09 og er hund nr 8 inn i ringen.

Ble du overtalt til å skrive?? Hørte nemlig de sku ha skrivere og ringsekretær...

Mmmm... lørdagen på Ågotnes.

Noen som har fått startnr?

Jepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger HANDLERHJELP! To mopsetispevalper! æhæ! Jeg skal stille den fawne til en venninne men søs kan ikke stille bodil selv! Noen? :getlost: Gjelder både lør og søn!

Møter de tidlig? Hun vi bor hos skal stå på stand for aquadog, så vi reiser sikkert tidlig, men jeg har ikke oppmøte før 09.30 og 10.30 - så om de stiller tidlig er jeg ledig (eller sent for den saks skyld..) Men nå ser det jo ut som *mokken* kan også :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket med Synnøve, og slik jeg forstod det så skal jeg hjelpe til ute på Ågotnes på Lørdag, og så sant det ikke krasjer med tidene kan jeg hjelpe henne på Søndag og. Men hvis det krasjer med tidene hadde hun sikkert syntes det var greit at hun hadde back up av endten Mokken eller HHC :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...