Lola Pagola Skrevet 13. August 2009 Rapporter Share Skrevet 13. August 2009 Lite action på fuglefronten her inne Tenkte jeg bare skulle legge inn en liten video av Ludde. Legg merke til den fantastiske entreen hans i bildet. (ignorer høy tv, men den fremkaller pipping). Han pleier egentlig å skravle med trøndersk tonefall, sier luddegutt og mye annet, men nå snakket han bare fuglsk. (ok, innser at denne videoen kanskje ikke er så voldsom interessant, men han er jo så god da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 30. September 2009 Rapporter Share Skrevet 30. September 2009 Så søøøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 1. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2009 Så søt. Undulatene til moren min pleier å prate sånn når radioen står på, så moren min pleier å skru den på hver dag før hun går på jobb. De må jo trives de og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 1. Oktober 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2009 Så søt. Undulatene til moren min pleier å prate sånn når radioen står på, så moren min pleier å skru den på hver dag før hun går på jobb. De må jo trives de og. Hihi så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar