Gå til innhold
Hundesonen.no

NJFF Elverum

HHC

Recommended Posts

Flere som stilte her?

For vår del ble det en uvanlig dag. Vår rase er av god kvalitet her i landet - så vi er vant til noen blå innimellom og en gul i ny og ned. Dagen startet med JK hanner - der ble det delt ut rødt, blått og gult. Vinneren (med rødt) fikk HP. I unghund ble det vel delt ut en eller 2 HP'er der òg. Åpen klasse hannhund bestod for dagen av 16 hanner - hvor ca 10 stod for championat. Omtrent 7 røk ut med blått. 2 fikk CK. I Championklasse ble det 2x Ck og 2x 2.premie.... Jeg er derfor veldig fornøyd med 3akk denne dagen. Ikke minst er jeg veldig fornøyd med at hunden min oppførte seg eksemplasrisk i ringen (de som kjenner han vet at han ikke er den enkleste å stille) og løp som en gud på slutten :icon_confused: Reisefølget vårt - en golden vant juniorklasse hannhund med HP - også i golden var det mye blått denne dagen.

ps: forøvrig ikke mange gode ord om utstillingen i år heller - men bedre enn tidligere år. Men det er en utfordring å få en hund med rett rygglinje i en ring som har masse ujevnheter! Og det er heller ikke mye gøy å komme kvart på åtte og allikevel måtte parkere 500m unna inngangen til messeområdet (så skal man gjennom det, over en bru og inn i skogen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der, men gikk desverre ut med blått. Egentlig litt ventet, ettersom hun har vært i en periode hvor hun har vært litt sky til fremmede. Men ellers er jeg fornøyd, og kritikken kommer her:

Passe stor, god type. Vakkert hode m/godt kjønnsprek. Bra forbryst. Noe ettergiv.overlinje. Bra brystbredde og -dybde. Litt avfall.kryss. Gode benvinkler. Noe ustabile beveg. For dagen noe blyg.

Søster og bror endte opp med BIR og BIM og vi gratulerer så mye :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...