MegaMarie Skrevet 5. August 2009 Rapporter Skrevet 5. August 2009 Mamma vurderer å la meg dra til vinnerutstillingen i Lillestrøm i år, men jeg er i tvil på dommeren. Jeg vil ikke bruke mye penger på å reise om det er sikkert det går dårlig. Jeg finner nesten ingenting hos henne på papillon, så er usikker på om hun har noe særlig erfaring med dem Noen som har noe å si om henne ?
Yodel Skrevet 6. August 2009 Rapporter Skrevet 6. August 2009 Hun er iallefall en usedvanlig hyggelig og behagelig dommer å stille for! De gangene jeg har stillt- og snakket- med henne har hun lagt vekt på en sunn helhet med en hund i balanse, gode bevegelser og godt kjønnspreg.
MegaMarie Skrevet 6. August 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2009 Hun er iallefall en usedvanlig hyggelig og behagelig dommer å stille for! De gangene jeg har stillt- og snakket- med henne har hun lagt vekt på en sunn helhet med en hund i balanse, gode bevegelser og godt kjønnspreg. Jammen da er det vell ikke så vanskelig å stille for henne da Jeg får overtale mamma skikkelig da Edit: nå ser det ut til at det blir NKK Stavanger istede Da fikk jeg lov med en gang så jeg slapp å slite med å overtale. Vi får se om jeg kanskje drar til Lillestrøm også Da er det jo mine penger jeg bruker på utstillingen og overnatting ;D
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar