Gå til innhold
Hundesonen.no

lever opp til navnet sitt?


imma

Recommended Posts

jeg har allti blitt fortalt at før du velger et navn på hunden din,så tenkt deg om 2gonger,fordi de ofte lever opp til navnet sitt.. har dere noen eksempel på dette?

jeg vet jaffal om noen hester og hunder som har jort dette :

-Grimmen(betyr styggen eller noe slikt :blink: stor stor svart og nydlig fin kaldblods) = han var vakker som bare de på yttersiden sin,men han var evig p*kk i hodet! og var frekk som bare de!

-trouble maker(varmbl. ) = i en alder av 11år(?) så var han fremdeles føll i hodet,og kunne plutseligt begynne å steili og skape seg,helt ut av de blå!

-ronja (fjording) = merklig nokk sta :getlost: hehe.

Diva(varmbl.) = ubeskriiiiivligt DIVA!

-Thelma Lois(Cairn terrier,oppkaldt etter di 2 damene i Thelma and Lois) = ubeskrivlig bestemt og trassen! (gamle mor i huset dette :lol: )

-nuka (rottis,oppkaldt etter skabbete mamma dalten fra løvenes konge 2 ) = mamma dalt!

-Vitany (bland. oppkalt etter løvenes konge 2 etter den tøffe,frekke,men kloke søsteren til kovu)-akkurat slik!

hehe...blei noen navn her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si hundene mine lever opp til navnet sitt. Gamlingen heter Seier. Han er en meget pen utgave av rasen og er utstillingschampion.

Lykke på 10 mnd er en usedvanlig lykkelig skapning som sprer lykke rundt seg hvor hun enn er.

Forrige tispa het Spirit og var en energibunt av en hund. En duracellhund med uanede mengder energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...