Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppdrett av storpuddel - anbefalinger?

C.J

Recommended Posts

Min søster vurderer storpuddel og jeg skal hjelpe med å finne oppdretter. Har kikket på en del nettsider, og det er et par jeg synes virker interessante, men vil gjerne høre om det er noen her som har personlig erfaring med oppdrettere (helst i Vest-Norge). Skal selvsagt gå gjennom raseklubbens valpeformidling, men greit med en liten pekepinn :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at søsteren din vurderer storpuddel! :getlost:

Det finnes mange oppdrettere på storpuddel i Norge. Jeg vil anbefale deg at du legger ut en lignende tråd på puddelklubbens forum og på puddelpraten.com, det er flere oppdrettere og mange valpekjøpere som er aktive på disse forumene som sikkert kan gi deg gode innspill.

Sender deg en Pm også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at søsteren din vurderer storpuddel! :getlost:

Det finnes mange oppdrettere på storpuddel i Norge. Jeg vil anbefale deg at du legger ut en lignende tråd på puddelklubbens forum og på puddelpraten.com, det er flere oppdrettere og mange valpekjøpere som er aktive på disse forumene som sikkert kan gi deg gode innspill.

Sender deg en Pm også :lol:

Takk for tips, det skal jeg gjøre :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes så tydelig jeg svarte på denne da? Er Odda i Vest-Norge? Iallefall har venninna mi puddel fra Montillac i Odda :getlost:
Kennel Montillac er et av to oppdrett som sjekkes ut as we speak :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...