Gå til innhold
Hundesonen.no

Nå vet jeg hvordan barn blir til.

ida

Recommended Posts

Skrevet

Jeg som alltid har trodd at barna mine kom rekanes på ei fjøl. Nå vet jeg bedre. Tragisk for trettenåringen det gjelder, men opplysende for oss andre. Se her.

Skrevet

Kaste noen p-piller i vannet før du kaster deg uti? Eventuelt noen angrepiller i dusjvannet etterpå?

Skrevet

Huff- Hele den historien der er jo bare så flau....

Hun jenta' er sikkert allerede godt kjent i nærmiljøet - og "hurra - så smart mor du har, liksom"..

Susanne

Skrevet

erlighet, kan lure på hvordan ho blei til da (morra altså) men best var kommentaren om å kaste p-piller i vannet ;) ler meg skakk her :)

også skulle man nå tro morra hviste hvordan dattern kom til :lol: noe trangsynt kankjse :)

Skrevet
Kaste noen p-piller i vannet før du kaster deg uti? Eventuelt noen angrepiller i dusjvannet etterpå?

Vi reiser til Kreta neste uke med to fjortiser. Takk for tipset. Er ikke helt klar for å bli mormor enda, kjenner jeg. :)

Skrevet

Oh shit! Jeg har jo akkurat kommet hjem fra Tyrkia hvor jeg badet masse i bassenget... Hvis Thomas blir storebror nå om 9mnd så aner jeg jo ikke hvem faren er! :lol::):)

Skrevet
Oh shit! Jeg har jo akkurat kommet hjem fra Tyrkia hvor jeg badet masse i bassenget... Hvis Thomas blir storebror nå om 9mnd så aner jeg jo ikke hvem faren er! :);):lol:

Da sier du bare at h*n er en god blanding...? :)

Skrevet

Er det mulig :ahappy: Sikkert en mor som nekter for at datteren har begynt å bli eldre og interessert i gutter. Tviler på at datteren ville ha innrømmet ovenfor moren at hun hadde vært på guttebesøk under ferien, så da må man jo komme på en annen forklaring såklart

Skrevet

jeg syns det er rart at dattern ikke sier noe til moren sin. Hun kan umulig ønske rettsak og diverse greier. kanskje hun ble voldtatt - hvem vet... jeg må ærlig inrømme at 13år er ganske tidlig for random sex i syden liksom :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...