Gå til innhold
Hundesonen.no

Belgerspesial i Bergen - 26.09.2009


trevi

Recommended Posts

NORSK BELGISK FÅREHUND KLUBB

AVD. HORDALAND

inviterer til utstilling og valpeskue i Bergen Racketsenter,

på Bønes 26.09.2009.

Påmeldingsfrist: 29.08.2009

Utsatt påmelding (med 50 % tillegg): 12.09.09

Dommer: Laura Vassallo (Alta Via kennel), Italia

Følgende raser kan delta: valper og voksne:

Belgiske fårehunder; groenendael, tervueren, laekenois og malinois.

Priser:

Elektronisk påmelding: Alle Klasser: 280,- Valper: 140,-

Manuell påmelding: Alle klasser: 310,- Valper: 155 ,-

50 % tillegg ved utsatt påmelding.

Manuell påmelding sendes:

Iselin Wang : iselin@kahroma.com

Kontonr. for påmeldingsavgift: 9525.05.77053

NB:

BSBK arrangerer også utstilling denne helgen, og forholdene ligger til rette

for en dobbelutstilling for belgere. Dommer på BSBK har tidligere personlig erfaring

fra belger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg "bumper" denne siden påmeldingsfristen begynner å nærme seg... Belgerfolk ; kom til Bergen, her er en gylden sjanse til å få stille for spesialdommer ene dagen, og en dommer som har personlig erfaring med rasen andre dagen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig det står her ett eller annet sted og jeg bare er blind, men hvem er dommeren med personlig erfaring med belgere? Og hva vil det egentlig si? :lol:

Hun dømmer belgerne på BSBK's utstilling dagen etter, og hun har både uttalt tidligere at hun elsker å dømme belgerne og har tidligere stilt ut (er ikke sikker på om hun har eid selv) Belgere i England. Hennes navn er Brenda Banbury.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Om det er Brenda Brandburry ? HUn som dømte Pastroal gruppen på crufts?

Så hadde jeg ikke stillt for henne... veldig glad i gult... selv på hunder med CK og Cert fra før av. Bare ett sånnt lite tips.

Det kommer vel an på hvilken type hund hun er ute etter, enkelte dommere er for slepphendte med CK / Cert, andre er strengere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel an på hvilken type hund hun er ute etter, enkelte dommere er for slepphendte med CK / Cert, andre er strengere.

den ene utstillingen jeg snakker om, så var det ikke hunder hvikensomhelst dommere hadde gitt cert. De fleste, har både cert og enkelte BIR for spesialdommere som har drevet med rasen i over 20 år.

Så i allefall på min rase så var det ikke det helt store. Kan tenkes det er annerledes på belgere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...