Henriette Skrevet 4. Juli 2009 Rapporter Skrevet 4. Juli 2009 Idag har vi vert på vestnes på utstilling, med supre resultater Emma fikk RØDT for meg med emma er det samme som andre å få BIR med cert Kritikken lyder: very good type, good head and expression , dark pigmentation, straight upper arm, lacking forechest, short neck, good rear but high tail carriage, mooves okay, but loose in elbow, coat not at best, lovely temperment. Så nå svever jeg på skyer Sønnen til emma fikk blått, men han er veldig uferdig, og i tilleg for tiden ekstremt nedrøyta Dattra til emma fikk rødt og 4 beste Junior tispe tror jeg det var
Mini Skrevet 4. Juli 2009 Rapporter Skrevet 4. Juli 2009 Gratulerer så mye Henriette! Dette fortjente dere! Tårene var vel ikke langt unna da?
Henriette Skrevet 4. Juli 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2009 Gratulerer så mye Henriette! Dette fortjente dere! Tårene var vel ikke langt unna da? Jeg klarte det faktisk uten å grine, men det var ikke langt unna satte meg uttafor og venta på å komme inn igjen, da satt jeg meg bare ned og ga hu en stor klem Det er bare noe spesielt med den hunden der
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar