Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder fra NKK Trondheim

Kristiin

Recommended Posts

Takk for bilder!

Jeg er jo litt stolt, pappa'n til X'en BIR voksen og mamma'n til X'en BIR veteran - fineste familien, det! Alltid gøy å ha nye bilder av dem til hjemmeside og blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar
Så mange fine bilder da:) kjempe gøy.

Ingen som tok bilder av BIS veteran da;)

Hadde vært gøy å sett;)

Kristin

Takk :whistle:

Det var whippeten som ble BIS vet.?

Har bilder av den også vettu :)

DSC_0765.jpg

DSC_0763-1.jpg

Ble det riktig hund?

Ja der var`n vettu Tone :lol:

Hehe :)

noen som har flere bilder av hvit gjeterhund? Var det mange? :innocent:

Har flere av den som ble BIG, og jeg ble sikkelig forelska :)

DSC_0086.jpg

DSC_0087.jpg

DSC_0088.jpg

DSC_0089.jpg

DSC_0090.jpg

DSC_0091.jpg

DSC_0030.jpg

DSC_0093.jpg

Masse flotte bilder,noen dobbelposter kan umulig gjøre noe :whistle:

Takk :)

Takk for bilder!

Jeg er jo litt stolt, pappa'n til X'en BIR voksen og mamma'n til X'en BIR veteran - fineste familien, det! Alltid gøy å ha nye bilder av dem til hjemmeside og blogg.

Bare hyggelig :D

Kan tenke meg at det er herlig ja, også er det bare å ta de bildene du vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bilder av korthåret collie? Er så forelsket i den rasen :)

Takk for bildene, Paulo er pappaen til valpene til tispa til ei venninne av meg :) (til til til.... :icon_confused: )

Korthåret Collie har jeg ja :D

DSC_0769.jpg

DSC_0768.jpg

DSC_0767.jpg

DSC_0766.jpg

DSC_0120.jpg

DSC_0117.jpg

DSC_0116.jpg

DSC_0115.jpg

DSC_0114.jpg

DSC_0113.jpg

DSC_0101.jpg

DSC_0100.jpg

DSC_0099.jpg

DSC_0098.jpg

DSC_0097.jpg

DSC_0052.jpg

DSC_0051.jpg

Hehe, jeg måtte lese det siste der fem ganger før jeg skjønte det :)

Har du noen bilder av Dvergschnauzere Tone??  :whistle:

Tok noen, men fant de ikke, så da må jeg ha slettet de pga for mye støv. Sorry :D

Kanskje noen har Vorstehhund eller heeler bilder? :)

Nei, desverre.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...