Heidi Skrevet 19. November 2004 Rapporter Share Skrevet 19. November 2004 Ja har lavet et nyt logo til forumet. Det annet var bare noe jeg havde midlertidig Men dette får duge indtil videre 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 24. November 2004 Rapporter Share Skrevet 24. November 2004 Mulig at eg er helt dum no, men eg får ikkje opp noen ny logo til forumet, bare til hjemmesiden din... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 24. November 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2004 Hæ?? :shock: Jeg har hatt dette logo i en uke nå. Så det forstår jeg ikke. Det gamle logo var litt lilla, og havde bare 2 hunde på. Er det, det du ser? Det nye er blått og har 4 hunde på Prøv og trykk F5 når du kommer ind på siden igen. Da kan det være der skjer noe. Men du skulle da gjerne se det. Så dette forstår jeg ikke :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 24. November 2004 Rapporter Share Skrevet 24. November 2004 Ja det er det eg har... Har lagt det på fremsiden på hjemmesiden vår og. Har du sett det...? Men du, jeg går inn på forumet fra siden din, og da får jeg ingen "fremside" går direkte på forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 24. November 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2004 Så du ser det lille logo?? Er ikke helt med jeg. Du kan også bare gå ind i forumet uden at gå på min side først. Men da må du bruke dette link: http://www.hundeforum.cjb.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 24. November 2004 Rapporter Share Skrevet 24. November 2004 Ok, da prøver jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 24. November 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2004 Gikk det? Hvilket logo ser du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 25. November 2004 Rapporter Share Skrevet 25. November 2004 Jeg fant ut hvorfor jeg ikke ser noen logo.... (tror jeg) Vi har lagt forumet på aktiv desktop og da går jeg direkte inn på forumet.... Men vi skal endre bannerlinken som ligger inne på vår side så det blir rett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar