Gå til innhold
Hundesonen.no

Rare hunden min

Elisabeth

Recommended Posts

hehe holdt litt på med å trene på holde fast momentet. Dette går veldig fint, retireveren min holde fast genene sine i orden:P Det som er litt morsomt er at han hele tiden tilbyr forskjellelige atferder mens han holder på apporten. Dekk fra utgangstilling mens han holder fast.. stå under marsj og sitt:P Ganske morsomt:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh' date=' Scott er så herlig!! :D Han, Sico og Kito er de herligste tollerne jeg noen gang har møtt, og jeg har møtt mange! :D:D[/quote']

hihi takk! Cita og Tinka er de herligste labradoren jeg noen gang har møtt og jeg har møtt mange!! :D Får bare ikke forsterke det for vil ikke at han ska være kreativ der:p Men det er jeg som har for høye krav:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe holdt litt på med å trene på holde fast momentet. Dette går veldig fint' date=' retireveren min holde fast genene sine i orden:P Det som er litt morsomt er at han hele tiden tilbyr forskjellelige atferder mens han holder på apporten. Dekk fra utgangstilling mens han holder fast.. stå under marsj og sitt:P Ganske morsomt:-D[/quote']

Så heldig du er...loke har begynnt å tilby èn atferd under apport.Den heter :"tyggsåhardtogfortdukan" :D

Morsomt at han er så ivrig på å tilby atferder da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...