Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva ville du gjort dersom du fikk 10 millioner rett i hånden?


ipadda

Recommended Posts

Hadde jeg fått så mye penger har jeg nytt livet skikkelig!

Tenkt og leve et gjeldsfritt liv? Herlig!

Mye hadde vell gått til dyrene. Alt Ordentlig utstyr til hundene, hunderom med varmekabler og badekar (hehe) x-antall kurs. Laget er ordentlig stall til kaninene, med store innhegninger. Katten hadde fått et av de største klatrestativene! Hadde nok kjøpt med en hest og ha her hjemme (har faktisk plassen der jeg bor nå) Og en god slump av pengene har gått til dyrebeskyttelesen.

Hadde tatt av penger til en ordentlig bil, eller to. En rånebil og en firhjulsdekker til dyrene. (og da lappen + kjøretimer)

En ny båt hadde jeg kjøpt.

Jeg ville også tatt meg en ordentlig utdannig, og finansert den.

En god del hadde godt til familien, faren min hadde jeg kjøpt den største og fineste båten til, moren min vet jeg ikke, det hun ønsker seg. Og brødrene mine hadde enten fått penger eller noe de ønsker seg/trenger. Som en ordentlig leilihet eller'no. Hadde også tatt meg venninene mine til en ordentlig sydentur i to månender :icon_redface:

Er det noe igjen da? :wub: Ja da hadde det gått inn på en sparekonto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha kjøpt leilighet til meg og hundene, betalt ned studielån, betalt ned lån for mine foreldre, kjøpt ny bil til mine foreldre, skjemt bort mine besteforeldre, tatt laseroperasjon og invitert til en heidundrende fest. Så ville jeg satt resten i banken :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde begynt på lappen på rappen! :wub:

Ellers hadde jeg kjøpt Cruise tur til mamma og pappa med familie. Til karibien nok engang, bare dobbel reise.

Så hadde jeg kjøpt huset til farmor og farfar. Pusset det opp. Gjerdet inn hele hagen...

Kjøpt ny bil til mamma, og kjøpt en bil til meg :icon_redface:

Resten skulle få kost seg på konto til jeg fant noe vetig å bruke de på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt et lite småbruk, med stall, hundre mål beite, ridehus direkte tilknyttet stallen, basseng (til menneskene), dusj og solarium til hestene, skikkelig med lagringsplass så alt utstyret alltid hadde sin knagg i utstyrsrom tilknyttet stallen( :icon_redface: ), skikkelige gjerder som var enkle å flytte etter behov, to bolighus der mitt skulle være lavt, hvitt, med smårutete vinduer med hvite blondegardiner og pelargonia i vinduskarmen, skikkelig stallhjelp som var lønnet og dermed ikke bare kom for å kose hest og ri, men for å jobbe (:wub:), ti av målene skulle være forbeholdt hundene og ha ag bane og være gjerdet inn slik at båndtvangen kunne seile sin egen sjø og ha direkte utgang fra verandadøra, slik at hundene også kune få gå ut og inn som det passer innimellom, skikkelig oppholdsrom, garderobe og dusjer i tilknytning til stallen, bolighusene skulle være fra århundreskiftet, men tipp topp moderne og vedlikeholdsfrie de neste femti år.

Ti millioner ble kanskje litt snaut. Ungene burde kanskje få litt penger, de også. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...