montana Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Mine herlige hårløse firbeinte hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Er alle voksne? Synes at det var så stor størrelsesforskjell på dem til å være samme rase. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Så overraskende søte :rolleyes2: Nusselige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netteliten Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Har de terriergemytt? Krever de noe spesiell pleie siden de ikke har annet enn hud? De var knallfine, ikke hørt om rasen før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Søte hunder! :rolleyes2: Har heller aldri hørt om rasen før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chira&Shandy Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Fortell litt om opphavet til dem a? :rolleyes2: De var veldig søte. Og praktiske, hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
montana Skrevet 10. Juni 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Rasen er ganske ny her i Norge,vi tok inn den første året 2007,siden da har vi fått flere,helt herlig rase. Ta en titt inom og les om rasen på siden vår http://kennelperitos.dinstudio.se Der står det også om rasens opprinnelse. Vi er veldig spent nå for tiden da vi venter på det 3 kullet som blir født i Norge. Og de som ble født 5 mai vokser seg store nå. Rasen er født med hår for så og miste alt av hår ved innen 12 ukers alder,denne uniqe prossesen er så spesielt og er nok bare denne rasen som har det slik,de bærer et recesivt hår-gen som er det motsatte av alle de andre nakne raser som finns,det fødes ingen puff-variant av denne rasen. Det er veldig få av rasen sånn på verdens basis. Det gjøres i blant utparring med American Rat Terrier for og øke bestanden og styrke det genetiske grunnlaget for rasen,dette er også godkjent av U.K.C.for meg så ser jeg på rasen som en sunn rase som enda ikke kan måles opp med de nakne raser som finns.AHT har et komplett tannsett og har silke myk hud,nesten som og ta på fløyel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tapper Skrevet 10. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2009 Har heller ikke hørt om den rasen før. Fine var de! :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Fint bilde av gjengen Han ser stolt ut han eneste hanen i flokken over flokken sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fo2Vidar Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Født med hår og mister det igjen? Den var ny...hehe.. Spesiell men pen rase må jeg si... Lykke til med kommende valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 11. Juni 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2009 Søte hunder! De så veldig ulike ut, sånn i ansiktene og sånt, er de FCI-godkjent? Blir de stilt ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Virkelig nyydelige hunder du har! Morsomt at du har så forskjellige farger på dem, black and tan og den fargekombinasjonen helt til venstre var jo virkelig flott Personlig elsker jeg nakenhunder/dyr (tanken på både en nakenrase og Sphynx en gang frister veldig). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaa.sp Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Jeg har heller ikke hørt om rasen før, men må si de var pene! Likte spesielt hannen i midta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 4. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2011 Hannen i midten var fin! Aldri hørt om eller sett denne rasen før jeg heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts