Gå til innhold
Hundesonen.no

Karmøy og Haugesund 30.-31.05-09

Caroline

Recommended Posts

Må nesten få skryte litt av Saeta som ble BIM på lørdag for Ove Germundsson og BIR, BIG og 4BIS på søndag for hhv. Roberto Schill (rasen + gruppa) og Ove Germundsson (BIS)! Ellers gikk jeg også med veteran i rasen til BIR-veteran lørdag og søndag (som ble BIS-veteran med sin eier begge dager), valp i rasen søndag (gikk med eier i rasen lørdag) og gruppe + BIS begge dager der han ble 2xBIR og BIG, 4BIS lørdag og 2BIS søndag. Vi hadde også med beste hannhund og certvinner begge dager som da ble BIR, BIG og 2BIS lørdag og BIM søndag, samt certvinnende tispe på søndag. Alt i alt en knallhelg på vestlandet som endte med stappfull bil på vei tilbake!

Dette var Saetas andre BIR noengang, så jeg er selvsagt storfornøyd og veldig stolt :)

2009-03-22%20080%20copy2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stillte selv Nokas. For han er der jo bare trening siden han enda er valp, men alikevell. Han ble nummer 2 i klasen begge dagene, men med fantastisk gode kritikker, "very promising". Han ble slått av broren sin som var den største i kullet og er da litt større og noe mer vellutviklet. Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd med han :) Stillte også en tispe for et vennepar på lørdagen, tok det på sparke der og da. Men hun er ikke noe utstillingstrent og med ukjent handler og ukjent dommer ble det litt mye for henne når tennene skulle inspiseres. Derfor ble hun ikke videre bedømt, desverre. Mer trening til neste gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D Turen hjem gikk radig den, bare avbrutt av en valp som hadde tissepause i buret, så det ble litt vasking på veien :) samt at alle steder man kunne få tak i mat stengte trutt og jevnt bortover, men det ble nå mat til slutt. Ingen spesiell feiring forøvrig, man skal da være kjørbar også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var en tur her vi også og det var 11 japanere på meldt pluss to valper.

Ene valpen var min og den ble plassert som nr to begge dagene da den andre valpen var mere utviklet en min.

Aron hannhunden vår gikk i åpen klasse og hadde da en konkurent der pluss en hannhund gikk i junior.

Aron fikk ck, cert, 3bhk lørdagen og ck, cert og 2bhk søndagen. Tinka gikk i veteran og fikk 2plass med hp lørdagen og 2plass med ck søndagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også i Haugesund! Selv fikk vi HP på lørdag.

Reisefølget (chi valp) ble nr 3 lørdag og 2 søndag. (tibbevalp) nr 3 lørdag og 2 søndag.

Tibbegjengen stakk av med ett cert lørdag, BIG3 søndag og 1 cK.

Alt i alt en vellykket tur til Haugesund.

Herlig vær, god mat og ikke minst en GOD GJENG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...