Gå til innhold
Hundesonen.no

Frolic


JailyTina

Recommended Posts

Guest Belgerpia
Det er sant, men det er da vel i min lille tro (i min verden) nødt til å være bedre med pølser, lever, kyllingbiter og osv ihnt til frolic når det andre kan være en del av en fullforing.. Det kan jo ikke frolic være vil jeg tro når det ikke er bra som fullfør om det i det hele tatt høres logisk ut?

Pølser bør og skal aldri være en del av fullforing til hund - pølser inneholder altfor mye salt. Lever er jo ok om man orker den vanvittige lukta, kylling likeså - men da UTEN tilsatt krydder, dvs. ferdiggrillet kylling fra butikken er omtrent like dårlig å fullfore en hund på som pølser og frolic.

Frolic inneholder for det meste mais og gulrøtter - deretter litt kjøtt - det er gulrøttene som gir fargen. Hverken gulrøtter eller mais er egnet som hundemat i større grad - selv om begge deler finnes i mange fortyper så er det i dyrebutikkforene ikke hovedingrediensene slik det er i frolic.

Mine hunder jobber forøvrig bedre for frolic og ball enn for pølser, fiskekaker, karbonader og annet - så her er det frolic som er lørdagsgodteriet.

Hvorfor er frolic så fint som belønning? Vel - en pose til femtilappen varer 100 ganger så lenge som en pakke pølser, en kylling osv. - og går aldri ut på dato heller - eller - det gjør den vel, men det tar lenger tid. Glemmer du frolicen i lomma etter trening så stinker du ikke død mann neste gang du tar på deg jakka - glemmer du pølsene i lomme så lukter du HØGG etter kort tid. Mange fordeler ved å bruke frolic som godbit ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...