Gå til innhold
Hundesonen.no

17. mai og bilder av papillonblandingen Chanelle

civga

Recommended Posts

Her om dagen var jeg så heldig som fikk ta bilder av

den søte papillon blandingsvalpen Shanelle. Hun er virkelig

en stor sjarmør, og like liten som handa mi. Også fikk jeg

enda møte schäfervalpen Nero, han var en skikkelig mammadalt.

Kenzo var vel kanskje litt for grådig for Nero, men gutten min ville

jo bare leke, han ville ikke noe vondt med det. :lol:

IMG_5696.jpg

IMG_5659.jpg

IMG_5662.jpg

IMG_5688.jpg

IMG_5690.jpg

IMG_5691.jpg

Og 17 mai feiret vi med grilling og lang fjelltur, etterpå kom

Happy og Linda for å feire 17. mai sammen med oss, det var

koselig! Gikk en skogstur med alle hundene, og senere på kvelden

spiste vi deilig jordbærkake. Og alle hundene fikk et griseøre å

kose seg med.

IMG_5906.jpg

IMG_5938.jpg

IMG_5940.jpg

IMG_5943.jpg

IMG_5952.jpg

IMG_5964.jpg

IMG_5997.jpg

IMG_6004.jpg

IMG_6005.jpg

IMG_6010.jpg

IMG_6039.jpg

IMG_6057.jpg

IMG_6100.jpg

IMG_6105.jpg

IMG_6113.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fine bilder:D Hva er det med at alle aussier skal være så sabla nydelige da! Kan ikke for å stå i mot dem!

Hva var papillonen blanding av forresten?

Btw: Hørtes ut som en koselig 17.mai. Kunne tenkt meg å feiret den slik en gang :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...