Gå til innhold
Hundesonen.no

Praktikantplass på Fjellanger hundeskole

Lemen

Recommended Posts

Holdt på å søke der et år, men så ombestemte jeg meg. Har vært planen lenge å ha et år som praktikant der, men det har ikke blitt til at det har passet sånn enda. Kanskje et annet år? :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. så man tjener ikke noe annet enn kurs og en liten økonomisk godtgjørelse? Vil dette si at denne godtgjørelsen er god nok til å ha mat på bordet det året man er praktikant? Selvsagt er dette en super mulighet for de som brenner etter kursene hos dem, men hvis man er ute etter selve opplevelsen så høres det økonomisk sett en smule magert ut eller er det noe jeg ikke får med meg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det virker litt snaut. Men om man får låne en slik en hybel så hjelper det jo mye. For min del er det ganske magert allerede, så jeg hadde i hvertfall ikke tapt noe på det om jeg fikk sjansen til å være med på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får en hybel, og jeg tror godtgjørelsen er nok til mat på bordet. Man skal nok ikke ha spart opp masse peng for å kunne være praktikant. Men det er ikke en "skikkelig jobb", og man tjener ikke fett nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får en hybel, og jeg tror godtgjørelsen er nok til mat på bordet. Man skal nok ikke ha spart opp masse peng for å kunne være praktikant. Men det er ikke en "skikkelig jobb", og man tjener ikke fett nei.

Nei, å tjene fett trenger en heller ikke. Jeg kjenner bare at her jeg sitter med lånekassen og deltidsjobb ved siden av fikk litt hetta over tanken på "økonomisk godtgjørelse". Hørtes veldig magert ut. Men klart, hadde det bare vært meg så hadde jeg nok undersøkt nærmere. Det høres jo sinnsykt interessant ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen LivB, de hadde jo 5 hybler man kunne bo i gratis! La oss søke, også tar vi med hver vår hund og reiser! :ahappy:

Jej! Bare så synd jeg er allergisk mot hund - synes Fjellanger skal satse på puddel og nakenhunder jeg altså :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er masse ekle planter der ute. I områder med f.eks. borree (urt), hundegress eller boress (også gress) er det høyst sannsynlig noe plantemateriale som sitter fast i svelget. De nevnte gressartene har blader som kan forårsake skader, men det finnes mange flere gressarter som har frø med mothaker fra *******. 
    • Det kan være at strået har forårsaket et sår eller noe som holder på å gro. Hvis du er usikker, ta en telefon til dyrlegen og hør hva de sier. Jeg ville sett det an et par dager til om hunden ikke er plaget ellers.
    • For ca 3 dager siden startet hunden min å nyse noe voldsomt. Plutselig kom det masse neseblod, og mens jeg hastekjørte til vetrinæren kom det plutselig et gress-strå ut av nesa hans… Dro det forsiktig ut, og da stanset både blødning og nysing og lillemann var like kvikk og glad som ellers!  Bare snu bilen å komme seg hjem…  De siste to dagene har han gått rundt å «harket» innimellom. Det virker som om han har noe ubehag i halsen. Ser ingen gress eller noe annet som sitter bak i svelget… Såå kan det være ubehag fra strået som kom ut av nesa?  Eller bør jeg ta han til vetrinær og få sjekket? Føler meg som en hysterisk hundeeier her jeg sitter, så hvor lenge skal jeg se an «harking» før jeg ringer dyrelege?🤣 Han har ingen problemer med pust, og harkingen kommer hvis han blir litt gira 
    • Ede er bra i magen igjen, etter en lang periode på kost bedre egnet for gris enn en hund. He doesn't seem to mind ^^ Jeg uttalte nylig at det som en periode har tedd seg som Sir Edeward nå har begynt gjenoppta mange uvaner han hadde som yngre. Kampen om kjøkkenbenken, motvilje mot utgangsstlling, vil ikke slippe leker på kommando. Han har begynt te seg valpete igjen, på alle måter.  When Dickhead Awakes var en boktittel jeg lekte med da jeg planla hundeholdet. Selv om han fortsatt sitter og tisser som en jente og spiser som en toåring, så blir nok de neste sidene i denne dagboken hetende nettopp det.
    • Labrador Golden  Toller?  Det jeg gjorde når e skulle velge rase var å møte opp på treninger/konkurranse jeg synes var spennende og snakke med eiere og observere rasene e likte. Da får en bedre feeling for hvordan rasene er, hvis man møter flere individ av samme rasen. Mitt forslag -lykke til!  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...