Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor mange hunder har du?

Midas

Hvor mange hunder har du.?  

117 stemmer

1. 1. (Antall som bor fast hos deg)

• 1
      55
    • 2
      45
    • 3
      9
    • 4
      5
    • 5
      2
    • 6 eller flere
      1

Recommended Posts

Hund nr. 2 kom helt av seg selv og hund nr. 1 kom egentlig også rekandes på ei fjøl til oss. Egentlig skulle jeg ikke ha hund i det hele tatt etter at Bimbo bedlington døde, men først kom Solo. Hun skulle vi bare ha noen dager i vinterferien 2004. Den vinterferien var veldig lang og varer igrunnen enda. Hun flyttet hjemmefra med min eldste datter for tre år siden, men da hadde allerede dattera Fibi kommet til oss på prøve. Skikkelig lang prøvetid, for hun er her enda. Scilos fant oss på en Kretatur og da var det jo ikke annet å gjøre enn å få ham hjem. Han kunne jo ikke bli boende på gata. Sånn var det. Jeg har absolutt ingen planer om flere hunder, men det ser ut til at slike avgjørelser ligger utenfor mitt myndighetsområde. :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar
3, som egentlig er 1 for mye...

Tenker da det praktiske, Bil, antall hender, foring, pris, osv...

Enig, merker det når vi passer en tredje.

Har to, bor med tre, og er deleier i en siste som ikke bor med meg.

Hvorfor to? Fordi jeg syns èn hund er for lite, når jeg har kapasitet og ønske om å ha flere. De har selskap i hverandre og det er utrolig greit å ha to hunder når man trener aktivt syns jeg.

Enig, men skulle gjerne hatt en til på fór, meeen:

2 stk.

Jeg har to mest pga jeg er intressert i å drive oppdrett og det er vanskelig å finne en förvert som klarer/ønsker å oppnå dem resultatene jeg vil ha på mine avlstisper.

Så det blir nok gjerne 2 her hjemme, men skulle gjerne hatt en 3 og 4 ute på fór, men de perfekte fórvertene finnes det ikke nok av :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg kan være med i klubben, med bruksrase hann på 8.5 mnd. ..men for tiden er min veldig snill og god gutt. Det vil antakelig endre seg snart. 
    • På mandag ble faktisk Shero hele 12 år gammel. Han mener at gamle hunder ikke trenger å høre mer enn de vil. Han har også, i tillegg til å bjeffe på alt, begynt å bjeffe på ingenting. Men fremdeles ung i sinnet og elsker å leke.
    • Spurte aldri etter tips jeg luftet frustrasjon 😅 han begynte just læringen når jeg skrev og det var bare starten av turen med en unghund😅 men ja han lærte fort på under en uke kanskje når jeg bare dreit litt i naboen og trente. Må legge til at han heller ikke har bodd her lenge da han er omplasseringshund så man må ikke bare tenke ting før man vet alt 😊 har trent flere hunder til og gå i bånd og det er imidlertid hva de lærer av og det var det som funket på han. Min gamle hund lærte ikke sånn men det er jo personlig 😊 setter pris på dere tar dere tid til og skrive så masse uansett da! Vist dere har tips til kattejaging tar jeg det i mot 😂 det er våres store prosjekt i livet 😂 prøver og rose han når han er rolig men med engang belønningen er borte er også hunden rett med katten 😅  
    • Kan vi ha en unghund tråd hvor vi kan støtte hverandre og uten å rakke ned? Regner med vi er flere i den fasen av hundens liv 😅 jeg har hvertfall en på 1 år som har begynt og jage kattene og som løper ned alle og lukker ørene frem til godiset er på plass 😂 holder på å bli gal gleder meg til det går over 😂 noen fler innlegg samme båt? Når pleier rampetiden og gå over på schæfer? Fikk han får under 2 mnder siden og han har lært super mye men noen ting tar lenger tid en andre ting😅
    • Grattis med cert🤩🤩
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...