Jump to content
Hundesonen.no

Utstilling Retrieverklubben, Øvrevoll

Tollertassen

Recommended Posts

Drammen (eller NKK generelt) er stor cert + spesialen til retrieverklubben og jakthundutstillingen på Eleverum. 3 cert (min ett "stort") + at hunden har tatt det siste etter fyllte 2år = NUCH

Tusen takk!

Jeg tenkte det kanskje var noe jeg kunne være med på siden vi har raser i samme gruppe, men så nå at det ikke var noen spaniels :rolleyes2:

Lykke til, det går sikkert kjempefint :whistle:

• 3 weeks later...

Jeg lurte på om jeg skulle prøve meg på utstilling etter hvert med hunden min. Jeg har en Toller. Hva gjør man av forbredelser i forhold til stell av hunden og hvor kan man finne ut normer/regler i ringen? Tenkte jeg skulle ta meg en tur på Øvrevoll for å se litt..

Jeg vil anbefale deg å gå på et kurs, jeg har nettopp gått tre stykker hos retrieverklubben og det var knall! Kostet bare 50 kr per. gang og gir deg en grei innføring. Ellers så er det bare å komme på Øvrevoll og snakke med oss som er der. Det er et veldig godt og trivelig miljø rundt tollerringen. Hvor er tolleren din fra? *Nysgjerrig*

Da har jeg løpt rundt i ringen for første gang, det gikk helt greit, fikk CK og ble 3 beste hannhund:)

Tror jeg så dere altså - nr 149 - flinke var dere :getlost:

Vurderer å prøve ved neste utstilling.

Hvordan skal Tollere "klargjøres" for utstilling? Tenker på stell/pels o.l.?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...