Gå til innhold
Hundesonen.no

Pinnacle ødelegger video


Argyr

Recommended Posts

Jeg prøver altså å klippe og lime litt i noen filmer jeg har tatt med et dårlig digitalt fotokamera. Formatet er MPEG, output er wmp. Men når Pinnacle er ferdig med å lime sammen, så er videoene helt ødelagte, det hakker frem og tilbake og man kan få epilepsi av mindre. Jeg har gjort redigeringen så simpel som mulig, fordi jeg vet Pinnacle synes ting kan bli litt vanskelig om man krøller for mye. Dette er altså simpel klipp-og lim, likevel går det åt skogen.

Noen som aner hva som er galt? :lol:

Video

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på det ikke er pga selve programmet? Jeg bruker corel video studio for å klippe og redigere filmsnuttene mine, men merker at programmet bruker mye av PC'n - såppass mye at klippet hakker hvis jeg spiller igjennom det i redigeringsprogrammet før jeg legger klippet ut på nett.

På nett ser det fint ut da, så mitt problem er nok at jeg ikke har PC beregnet på slike arbeidsoppgaver :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva problemet er, men nå prøvde jeg Windows Movie Maker i stedet og der fungerte alt fint. Synes det er noget merkelig at et gratisprogram skal være bedre enn Pinnacle i grunn. :lol:

Men men, da får jeg bare bruke det i stedet, gidder ikke krangle med programmer når jeg ikke må. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn går det når man bruker piratprogrammer som ikke er hot-fix'et i det siste... :)

Pinacle er et herpet program...

Finnes flere gratis programmer, men det er få som er noe særlig...

Om W. movie maker fungerer på din PC så bruker du det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn går det når man bruker piratprogrammer som ikke er hot-fix'et i det siste... :)

Gjør jeg det?

Pinacle er et herpet program...

Finnes flere gratis programmer, men det er få som er noe særlig...

Om W. movie maker fungerer på din PC så bruker du det...

Jeg gidder ikke være mer avansert enn at jeg bruker det jeg, det funker fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...