Gå til innhold
Hundesonen.no

Oslo hundeshow 29, 30 og 31 mai


LeneG

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar
NEI! Jeg har ikke meldt på. Er det for seint montro?

Tror fristen gikk ut 30. april...

Vi skal ikke delta, men jeg er rimelig sikker på at jeg kommer og ser på minst én av dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å dra å se på, men jeg fant ikke stedsnavnet på kartet på gule sider. Må evt ta buss/bane dit. Noen som kan gi en nærmere forklaring på hvor det er? Har lyst til å ta med Dina på miljøtrening dit en av dagene. Holdes det ute eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å dra å se på, men jeg fant ikke stedsnavnet på kartet på gule sider. Må evt ta buss/bane dit. Noen som kan gi en nærmere forklaring på hvor det er? Har lyst til å ta med Dina på miljøtrening dit en av dagene. Holdes det ute eller?

T-bane linje 5 til Rommen, stevnet holdes på noen svære gressplener/fotballbaner som burde være relativt lette å se fra stasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birken og jeg kommer også :)

Nå må vi bare finne overnatting!

Jeg sendte en mail for å høre. Noen ganger er det mulighet å få betale mer, noen ganger slipper jeg det engang... *krysser fingrene*

Jeg meldte på på Agipro på søndag (3/5), ofte er påmeldingen der åpen noen dager etter at fristen har gått ut, flaks for sånne rotekopper som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte på på Agipro på søndag (3/5), ofte er påmeldingen der åpen noen dager etter at fristen har gått ut, flaks for sånne rotekopper som meg :)

Jeg sendte mail og spurte, og de tok fortsatt imot påmelding, men jeg måtte være rask. Herremin, jeg har IKKE råd til dette så jeg hadde egentlig håpet at de sa nei. Nå må jeg jo velge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mail og spurte, og de tok fortsatt imot påmelding, men jeg måtte være rask. Herremin, jeg har IKKE råd til dette så jeg hadde egentlig håpet at de sa nei. Nå må jeg jo velge :)

Om du melder på; skal du gå med begge? :) Jeg vil se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du melder på; skal du gå med begge? :) Jeg vil se på!

Det hopet seg opp med regninger i sted. 4000 i kurs, 1500 i forsikring, 2000 i gjeld til NAV, sterilisering av Cita osv - så jeg fant ut at jeg ikke har penger allikevel :) Men hadde tenkt å gå med begge, ja :) Øystein Ødegård skal dømme og det hadde vært artig å vise hvor flink Cita har blitt siden kurset hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hopet seg opp med regninger i sted. 4000 i kurs, 1500 i forsikring, 2000 i gjeld til NAV, sterilisering av Cita osv - så jeg fant ut at jeg ikke har penger allikevel :) Men hadde tenkt å gå med begge, ja :) Øystein Ødegård skal dømme og det hadde vært artig å vise hvor flink Cita har blitt siden kurset hans.

Usj, kjedelig når man må prioritere økonomi... Jeg har måttet stryke en del utstillinger fra kalenderen, lommeboka vil visst ikke være med på det samme som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag lønner det seg å dra hvis man skal bare se på?

Dette står på hjemmesiden til Oslo Hundeshow:

· Alle offisielle klasser i agility, hopp og lydighet lørdag og søndag.

· Åpen-Ag og Åpen-Hopp fredag og lørdag

· ”Barn-og-hund” i to aldersklasser lørdag

· ”OHS LP-Mester” (sammenlagt begge dager, uansett klasse)

· ”OHS Kombi-Mester” (LP+AG) – kåres søndag

· ”OHS Hopp–Mester”: Finale søndag

Så da er det jo opp til deg hva du er mest interessert i å se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...