Monab88 Skrevet 27. April 2009 Rapporter Skrevet 27. April 2009 Til Emma! Her er noen bilder fra Sunndalsøra i helgen. Jeg syntes det virket som øynene til Xerxes hadde blitt en god del mørkere ja! Fin var han. Nellyvill's Dressed To Impress - 1jk-1jkk-ck-1bhk-cert-BIR Nellyvill's Dressed To Impress - 1jk-1jkk-ck-1bhk-cert-BIR Nellyvill's Dressed To Impress - 1jk-1jkk-ck-1bhk-cert-BIR (Foto: Thomas Leknes) Tiviniro's Marco Mc Magic - 1uk-1ukk-ck-2bhk Tiviniro's Marco Mc Magic - 1uk-1ukk-ck-2bhk Nellyvill's Copyright - 1ak-2akk Nellyvill's Copyright - 1ak-2akk Nuch Tiviniro's Heading For Happiness - 1chk-1chkk-ck-3bhk Nuch Tiviniro's Heading For Happiness - 1chk-1chkk-ck-3bhk Nuch Tiviniro's Heading For Happiness - 1chk-1chkk-ck-3bhk Nuch Kaizer Kompis av Hiselfoss - 1chk-2chkk-ck Nuch Kaizer Kompis av Hiselfoss - 1chk-2chkk-ck Beste hannhundklasse, før plassering (Victor, Marco, Xerxes, Odin og Kaizer) Havika's Byna - 1jk-1jkk-hp Apoletano's Calea Cèst Moi - 1uk-1ukk-ck-3btk Apoletano's Calea Cèst Moi - 1uk-1ukk-ck-3btk Isa - 1ak-4akk Nellyvill's Bitter Sweet - 1ak-1akk-ck-2btk-cert-championat! (Foto: Thomas Leknes) Nellyvill's Bitter Sweet - 1ak-1akk-ck-2btk-cert-championat! (Foto: Thomas Leknes) Nuch Misteltein's Autumn Precious Rose - 1vtk-1vtkk-ck-1btk-BIM
Monab88 Skrevet 27. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2009 Nellyvill's Easy Joy - BIM valp Nellyvill's Easy Joy - BIM valp Nellyvill's Entertain You - BIR/BIG3 valp Nellyvill's Entertain You - BIR/BIG3 valp Nellyvill's Entertain You - BIR/BIG3 valp Nellyvill's Entertain You - BIR/BIG3 valp (Foto: Thomas Leknes) Nellyvill's Entertain You - BIR/BIG3 valp (Foto: Thomas Leknes)
Gjest Skrevet 27. April 2009 Rapporter Skrevet 27. April 2009 Å så flotte! Takk for mange fine bilder av voffser å sikle på
netteliten Skrevet 27. April 2009 Rapporter Skrevet 27. April 2009 Åååå, Berner er noe av det vakreste som finnes!
SFX Skrevet 28. April 2009 Rapporter Skrevet 28. April 2009 Tusen takk, Mona! Mange fininger! Gleder meg til å se Xerxes igjen live, han så i hvert fall grådig fin ut på et bilde jeg så i helga. Jeg er litt svak for Misteltein's Autumn Precious Rose også, jeg - hun er kusina til Even, og en herlig veteran!
MetteOgBeatrix Skrevet 28. April 2009 Rapporter Skrevet 28. April 2009 Åh, bernere er så flotte at.. Blir mer og mer glad i den rasen. Alle bernere vi møter er fantastiske, og leker som en drøm med min rottisjente. Jeg har litt lyst på berner jeg.. men sambo sier nei..
SFX Skrevet 28. April 2009 Rapporter Skrevet 28. April 2009 Åh, bernere er så flotte at.. Blir mer og mer glad i den rasen. Alle bernere vi møter er fantastiske, og leker som en drøm med min rottisjente. Jeg har litt lyst på berner jeg.. men sambo sier nei.. Da må du hive ut sambo. Hva er argumentet hans mot rasen, da?
MetteOgBeatrix Skrevet 28. April 2009 Rapporter Skrevet 28. April 2009 Da må du hive ut sambo. Hva er argumentet hans mot rasen, da? Er mer plass, det holder med en hund om gangen osv Er nok jeg som har den store hundeinteressen.. Kunne godt tenkt meg en berner-bamse med tid og stunder Mulig han myker opp etter vi har flyttet til et større sted (som forhåpentligvis også ligger mer landlig til) nå til sommeren.
SFX Skrevet 28. April 2009 Rapporter Skrevet 28. April 2009 Er mer plass, det holder med en hund om gangen osv Er nok jeg som har den store hundeinteressen.. Kunne godt tenkt meg en berner-bamse med tid og stunder Mulig han myker opp etter vi har flyttet til et større sted (som forhåpentligvis også ligger mer landlig til) nå til sommeren. En berner tar da ikke plass! Om den får sitte på fanget, tar den jo ikke mye mer plass en det du selv tar opp...
MetteOgBeatrix Skrevet 28. April 2009 Rapporter Skrevet 28. April 2009 En berner tar da ikke plass! Om den får sitte på fanget, tar den jo ikke mye mer plass en det du selv tar opp... Hihihi Vel, vi har allerede en rottis som fortsatt tror hun er en liten valp som kan sitte på fanget
SFX Skrevet 28. April 2009 Rapporter Skrevet 28. April 2009 Hihihi Vel, vi har allerede en rottis som fortsatt tror hun er en liten valp som kan sitte på fanget Da passer det vel med hver sin søte fanghund? En berner kan også godt tro at den er valp lenge, så da vil jo de firbeinte passe sammen!
MetteOgBeatrix Skrevet 28. April 2009 Rapporter Skrevet 28. April 2009 Da passer det vel med hver sin søte fanghund? En berner kan også godt tro at den er valp lenge, så da vil jo de firbeinte passe sammen! Genialt, skal presentere dette argumentet for han
skovly Skrevet 28. April 2009 Rapporter Skrevet 28. April 2009 Å så flotte! Takk for mange fine bilder av voffser å sikle på Ja, de er veldig fine. Om jeg noen gang skal hund med mye pels, trur jeg jammen det må bli en Berner, ja. *sukk*
SFX Skrevet 28. April 2009 Rapporter Skrevet 28. April 2009 Ja, de er veldig fine. Om jeg noen gang skal hund med mye pels, trur jeg jammen det må bli en Berner, ja. *sukk* Og vil du ha en med lite pels, kan du komme og hente X'en. Jeg synes ikke det er så pes at de røyter, det som er pes er å måtte se på hvor stygge de er etter røytingen... Og en skal på ørten utstillinger framover...
skovly Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Og vil du ha en med lite pels, kan du komme og hente X'en. Jeg synes ikke det er så pes at de røyter, det som er pes er å måtte se på hvor stygge de er etter røytingen... Og en skal på ørten utstillinger framover... Hehehe, skal jeg først ha en Berner vil jeg ha en ordentlig bamse med masse pels De er jo så flotte å se på. Men jeg har ikke sansen for all børstingen osv... Foreløpig har jeg mer enn nok med røyteperioden til de korthårede jeg har. Du får kose deg videre med bamsen din :-)
SFX Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Hehehe, skal jeg først ha en Berner vil jeg ha en ordentlig bamse med masse pels De er jo så flotte å se på. Men jeg har ikke sansen for all børstingen osv... Foreløpig har jeg mer enn nok med røyteperioden til de korthårede jeg har. Du får kose deg videre med bamsen din :-) Børsting? Hvilken børsting? Jeg synes ikke det er så mye pelsstell på berner. Men det er klart, hun er gjennomsnittlig på utstilling to helger i måneden, og bades til hver, så jeg tar jo alt da. Men sjelden noe mellom utstilling. Det kommer jo rett og slett an på hvordan en definerer "mye pelsstell". Og nakendyret fikk seg et bad i går, og så plutselig mye bedre ut etter en runde med føhneren, så hun er ikke til salgs likevel lenger
skovly Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Børsting? Hvilken børsting? Jeg synes ikke det er så mye pelsstell på berner. Men det er klart, hun er gjennomsnittlig på utstilling to helger i måneden, og bades til hver, så jeg tar jo alt da. Men sjelden noe mellom utstilling. Det kommer jo rett og slett an på hvordan en definerer "mye pelsstell". Og nakendyret fikk seg et bad i går, og så plutselig mye bedre ut etter en runde med føhneren, så hun er ikke til salgs likevel lenger Jeg syntes det nesten er mye pelsstell når jeg må børste 2 ganger i året (røyteperioden) Så det sier jo litt. *satt litt på spissen* Nei, jeg kan faktisk for lite om rasen til å uttale meg, men dere har noen fine hunder Det er kanskje ikke så mye pelsstell som det kan se ut til...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar