Renate A Skrevet 26. April 2009 Rapporter Share Skrevet 26. April 2009 Lurer på om noen her inne har erfaringer med Eukanuba sensitive joints eller Eukanuba generelt? Jeg bruker HILLS j/d på hunden min nå, men kan få Eukanuba til en veldig god pris og vurderer å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 1. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2009 Eneste erfaring jeg har er at svarte hunder, flere nn kun min, lett blir brun i pelsen av Eukanuba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 2. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Eneste erfaring jeg har er at svarte hunder, flere nn kun min, lett blir brun i pelsen av Eukanuba Æsj da...det vil vi ikke Får sjekke litt og se ann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Den som dem blir brun i pelsen av, er det laks? Det er vel litt karotener(?) i laksen som gjør den oransje. Det er noen med slik erfaring, men jeg vet ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2009 Den som dem blir brun i pelsen av, er det laks? Det er vel litt karotener(?) i laksen som gjør den oransje. Det er noen med slik erfaring, men jeg vet ikke jeg Nei den ene brukte et av høyenergiforene, de andre har brukt vanlig voksenfor men med ulike smaker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100001 Skrevet 3. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2009 Nei den ene brukte et av høyenergiforene, de andre har brukt vanlig voksenfor men med ulike smaker. Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar