Gå til innhold
Hundesonen.no

Drammen Hundefestival 25. - 26. april 2009

Peers

Recommended Posts

Ellie ble BIR, og jeg ble kjempeglad for det selv om hun var den eneste welshen da.

Hun oppførte seg kjempefint hele dagen og i ringen :)

Kritikken:

4 mndr gammel tispe.

Feminin. Herlig hode, vel ansatte ører, fine øyne.

God hals, bitt ok.

God rygglinje, godt kryss og beinstamme.

Velvinklet og fine poter.

Herlig helhet.

Bevegelser ok, dog noe trangt bak.

Herlig temperament :D

Vi ventet i 4 timer på gruppa og hun var en engel hele dagen.

Der ble vi plassert som nr 4 :D

b.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, hun er jo helt nydelig..! :D Jeg er offisielt STOR fan! :D

Å tusen takk - nå ble jeg skikkelig glad :D

Grattis igjen Marie! :) Var det noen engelsk springer med i gruppa, og hvordan gikk det i så fall med den?

Det var to kullsøsken, den ene ble BIR og den andre BIM. Hannhunden ble BIR og BIG 2 eller 3, men tror 2.

Aner ikke hva de het :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden han var den eneste Jack Russell Terrieren ble han BIR, og vi gikk videre til gruppa. Der gikk han mot en Cairn terrier og en Staffordshire Bull terrier. Der ble han BIG3. Kritikken han fikk var:

"Maskulint hode, mørke/fine øyne kraftig blikk og herlig utrykk. Velansatt ører, dog noe uryddig. Herlig kropp for alderen, fin hals og velutviklet. Kunne hatt noe rettere fremben. Velansatt hale. God bevegelse, dog noe trangt bak. Herlig utstråling og meget bra gemytt."

Til å være første gang er jeg kjempe fornøyd :)

i362917569_20190_6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tusen takk - nå ble jeg skikkelig glad :D

Det var to kullsøsken, den ene ble BIR og den andre BIM. Hannhunden ble BIR og BIG 2 eller 3, men tror 2.

Aner ikke hva de het :D

Hannhunden kjenner jeg fra før (han er fin han!), og tispa traff jeg tidligere på søndagen, så da vet jeg hvem begge var :)

I og med at jeg laget denne tråden får jeg kanskje nevne våre resultater og :D Det gikk ikke spesielt bra, jeg er ikke fornøyd, men vi gikk til 1. premie i LP1 begge dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannhunden kjenner jeg fra før (han er fin han!), og tispa traff jeg tidligere på søndagen, så da vet jeg hvem begge var :)

I og med at jeg laget denne tråden får jeg kanskje nevne våre resultater og :D Det gikk ikke spesielt bra, jeg er ikke fornøyd, men vi gikk til 1. premie i LP1 begge dager.

Ja hannhunden (og søsteren) var kjempefin! Også så fint som de gikk i ringen... Imponert.

Også mistenker jeg at du er alt for streng med deg selv - og at dere begge to fortjener et kjempestort grattis ! :D

Godt jobbet !

Og gratulerer igjen til Diego også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...