Lola Pagola Skrevet 17. April 2009 Rapporter Share Skrevet 17. April 2009 Møtte på en hund i danmark i påsken, en labrador. En jeg var med kommenterte ganske høyt at den var en liten kraftig plugg, hvorpå eieren sa at det var en spesiell type labrador, som var spesielt avlet for jakt. Hun sa navnet på typen, men det husker jeg jo ikke... Ikke noe viktig, men ble bare nyskjerrrig. Var altså omtrent som en helt vanlig labrador, minnet ikke i det hele tatt om det jeg forbinder med jaktlabbis, og denne var i tillegg lavere enn vanlig. Noen som vet? Mulig det begynte på M, men er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. April 2009 Rapporter Share Skrevet 17. April 2009 Mardas? http://www.labradornet.com/typecast.html Eneste "typecast'en" jeg kjenner til, utover "jaktlinjer" (myndemager) og "amerikansk show" (helt passelig) eller "britisk show" (bælfeit). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2009 Det var det nok helt sikkert ja, tusen takk Har grublet noen dager nå he he Tror jeg ville hatt withmore, nr 5. Den i sjokolade var nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. April 2009 Rapporter Share Skrevet 17. April 2009 Lawnwood synes jeg ser best ut av alle - ikke forkorta og rund, og ikke for urasetypisk med lite stopp og rare lange bein som whitmor'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar