Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skal den hete?


ipadda

Recommended Posts

Sunnis?

Gir inntrykk av både sommer, sol og sunnhet?

Genialt. Sun (Sol) gir jo sommerfølelse, Sunn,- ja, det finnes jordbær i den, og jeg kan jo si at det er en eller annen "sunn" sjokolade utenpå. hehe.

Freshis!

Ikke dumt. Den ser fresh ut.

Likte godt forslaget til Yodel.

Jeg er dårlig med navn, men hva med sunset? :P (rødt - solnedgang?)

Sunset kunne også fungert.

Sunrise? Hottis?

Liv sitt forslag likte jeg. ;)

mihihi. Hottis. Jeg lo litt :wub: Men det var veldig kult :P

Ser alle bildene jeg..rart!?!

Hm hva med sjokobær? Ser ut som jordbær i midten...namm fikk lyst på is.

Sjokobær var ikke så dumt nei. hehe. Det beskriver jo isen :)

Og jeg kan fortelle deg at det har gått en hel del is i løpet av de 2 ukene vi har jobbet med oppgaven :P

Tøft! Hva med Iskald?

Iskald var også kult. Hmm.

Du kunne jo forme den som et hundeben og kalle den for dogg-is ;)

Da hadde lærerne drept meg! Tror de er rimelig leie av at alle oppgavene mine er hunderelatert :P

Noen som har forslag til ny Look. Farger osv? Kunne jeg kanskje byttet til Jordbær ting utpå, sjokoladefyll inni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til ny Look. Farger osv? Kunne jeg kanskje byttet til Jordbær ting utpå, sjokoladefyll inni?

Jeg syns ikke helt at isen så så veldig fristende ut, egentlig... :wub: Sjokoladen har en gusjegrønn farge og jordbærfyllet minner litt om leppestiftrester, liksom. Ellers er det på en måte heller ikke noe revolusjonerende nytt med denne isen - vaniljeis med sjokoladetrekk på pinne har man på en måte sett før. At fyllet kanskje er litt annerledes er ikke det første man legger merke til.

Men altså, det er bare min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke helt at isen så så veldig fristende ut, egentlig... :wub: Sjokoladen har en gusjegrønn farge og jordbærfyllet minner litt om leppestiftrester, liksom. Ellers er det på en måte heller ikke noe revolusjonerende nytt med denne isen - vaniljeis med sjokoladetrekk på pinne har man på en måte sett før. At fyllet kanskje er litt annerledes er ikke det første man legger merke til.

Men altså, det er bare min mening.

Jeg er enig. Men vet ikke helt HVA jeg skal gjøre for å få den "fresh"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig. Men vet ikke helt HVA jeg skal gjøre for å få den "fresh"

Jeg kan ingenting om markedsføring, jeg suger til å tegne - og det blir enda verre når jeg tegner på pc, og denne ble tegnet på ca. 3,5 minutter. Men poenget er at det er nok ingen dum idé å satse på mørkere og mer brun brunfarge, litt gradient tool samt en rødfarge som er en anelse varmere i tonen.

is.jpg

Nå tok jeg utgangspunkt i den isen du hadde fra før av, jeg da. Og ikke mobb tegneferdighetene mine. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ingenting om markedsføring, jeg suger til å tegne - og det blir enda verre når jeg tegner på pc, og denne ble tegnet på ca. 3,5 minutter. Men poenget er at det er nok ingen dum idé å satse på mørkere og mer brun brunfarge, litt gradient tool samt en rødfarge som er en anelse varmere i tonen.

is.jpg

Nå tok jeg utgangspunkt i den isen du hadde fra før av, jeg da. Og ikke mobb tegneferdighetene mine. :wub:

hehe, skal ikke mobbe tegne ferdighetene dine jeg ;) rekner med det er tegner i paint? haha, jeg har litt mer "profft" program. Jeg bruker Illustrator :) Også farger jeg osv i photoshop.

Men, nå har jeg altså gitt etter for dogg-is isen, det blir : dog-is , ikke dogg, haha.

Den er formet som en pote. Med poteavtrykk inni (vanskelig å forklare). Smaken er foreløpig Lakris og vanilje (jeg elsker den smaken), men får se om jeg ikke kan gjøre den litt mer spennende. Jeg tenker målgruppe som i alderen 12-15 år. Da jeg var på den alderen hadde jeg dødd for den isen, samtidig som de fleste (hverfall jenter) i den alderen er opptatt av dyr (hund) og jeg tror den ville fallt i smak. Selve isen trenger ikke være så forferdelig spennende, for plakaten og innpakningen skal jo fikse det. Det er jo sånn når du kjøper is i butikken og, at innpakningen og reklamen ser veldig fristende og spennende ut, men selve isen er ikke like spennende. hehe. Skal legge inn et bilde når jeg begynner å nærme meg noe annet en skisser i hodet, og utprøving i illustrator. Tusen takk for tips og tilbakemeldinger, det hjelper skikkelig! Greit å få andres synspunkt på slike ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...