Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening 14. april 09

Ingvild

Recommended Posts

Søte lille terrierdyret:

IMGP7750.jpg

Callaway... Og ja, bildene av henne blir enten sånn eller alt for mørke. Kameraet likte ikke helt mørk pels + det lyset der. :icon_confused:

IMGP7760.jpg

Terrierdyret kan trave også, hun

IMGP7765.jpg

Det kan Symra også :icon_confused:

IMGP7769.jpg

IMGP7776.jpg

IMGP7779.jpg

IMGP7784.jpg

Igjen, kameraet var ikke så veldig glad i Callaway. :hug:

IMGP7788.jpg

IMGP7789.jpg

Vegas-gutten

IMGP7793.jpg

IMGP7802.jpg

IMGP7812.jpg

IMGP7823.jpg

Christine, er du sikker på at du ikke skal stille ham selv på NKK? Det blir jo ikke så verst med litt trening, liksom.

IMGP7825.jpg

IMGP7833.jpg

Ja, også hilste vi på noen hyggelige kyr på vei hjem.

IMGP7847.jpg

IMGP7860.jpg

IMGP7862.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Christine, er du sikker på at du ikke skal stille ham selv på NKK? Det blir jo ikke så verst med litt trening, liksom.

110% sikker :icon_confused:

Flotte bilder som vanlig, Ingvild! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder!

Hvor gammel er Vegas nå? :icon_confused: Han står en million ganger finere enn min setter når jeg stiller han opp(det skal riktignok ikke særlig mye til...), men han ser ganske tynn ut på bildene. :icon_confused:

Selma var skikkelig skjønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bli med du også! Du er jo den som er mest dreven av oss alle :D

Jaaa! Blir så glad når folk sier at hun er fin :D

Mona, blir du med neste gang?

Ja, kanskje det? :)

Hvor holder dere til nå da? Fikk litt småpanikk når jeg så at dere hadde flyttet plass, jeg som endelig nesten hadde klart å lære meg veien til city lade utenatt.. :blush:

Jeg er litt redd for smitte med tanke på Bella da, men jeg trenger jo ikke å la henne hilse på alt og alle, og jeg kan jo ikke isolere henne helt heller.

Når er neste trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det? :)

Hvor holder dere til nå da? Fikk litt småpanikk når jeg så at dere hadde flyttet plass, jeg som endelig nesten hadde klart å lære meg veien til city lade utenatt.. :blush:

Jeg er litt redd for smitte med tanke på Bella da, men jeg trenger jo ikke å la henne hilse på alt og alle, og jeg kan jo ikke isolere henne helt heller.

Når er neste trening?

I kveld er det lydighet med instruktør på Sluppen (schnauzerklubben, se hjemmesiden) med påfølgende ringtrening for de som vil.

Så ser det ut til at det blir ringtrening på Lade på mandag (ligger egen tråd om det i Trondheimsforumet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...