Gå til innhold
Hundesonen.no

Leketreff i hamarområdet

Recommended Posts

Skrevet

Men da sier vi (jeg, hvertfall...) kl 12 på lørdag ved den gamle campingplassen. Dette ligger rett ved jernbanemuseet. Evt kan en dra mot ishallen, krysse jernbanen og fortsette ned mot Mjøsa.

Så får de som vil, ta seg en tur. :wub:

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Ja, Casper savner vel sin nye kamerat, eller hva vi nå skal kalle forholdet dem i mellom... :lol:

Bobben ligger slapt utover gulvet nå, men blir vel klar som et egg til en ny tur i morgen. Så om det passer å ta en tur da, gjerne litt ut mot ettermiddagen, har både Bob og sjefen godt av å komme seg ut en tur.

Skrevet

Jeg kan desverre ikke i dag, selv om det hadde vært kjempehyggelig :/ Casper har mast fra han åpnet øynene i dag (hersens løpetidstisper!), så han hadde iallefall hatt godt av det :D Vi får ta det neste gang du er i nabolaget :lol:

• 1 month later...
Skrevet

skulle gjerne fått til noe i helga...men snør jo helt bort og da er veien over skogen mot Hamar så laaaang :ahappy: noen som kan fortelle de der oppe at det holder med hvitt nå ?

• 6 months later...
Skrevet

Hei. Jeg og mine to hunder bor i Hamar. Om det blir noen flere treff i fremtiden ønsker jeg gjerne å bli med. Det er alltid koselig å møte nye hundefolk og snakke med.

Gi meg beskjed om det er noen mulighet for å bli med, så kommer vi : )

Skrevet

Tror jeg så en welsh i går, var skikkelig søt :-)Er vel ikke så mange av dem i hamar, så kan vel ha vært din :-) vet om en som bor i nærheten av meg og. Jeg skal bort i helga, men etter det en gang kunne vi jo funnet på noe :-)

Skrevet

Så morsomt : )

Hvis det var bare en welsh, så er det mulig at den er fra et av våre kull. Mine hunder går som regel sammen på tur.

Hvor i hamar bor du? evt vet du hva den welshen heter? Kjenner vel alle welshene som bor i Hamar. : )

Send på en melding du : )

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Så bra!

Det er jo mulig å ta et leketreff i hundeparken i Hamar for eksempel?

Vi kan kanskje vente litt til den værste kulda har gitt seg, eller hva mener du?

Skrevet

Hvor er den hundeparken egentlig, lette og lette her tidligere, men fant den ikke, null skilting...

Jeg er ikke sikker på om jeg har lyst til å slippe i hundeparken, kan komme mye rart der, og Casper finner seg ikke i alt lenger. Men dere må jo selvsagt bare dra dit da :whistle: (Jeg er uansett i danmark nå...)

Møtte welshen på tur her for noen uker siden forresten. :-)

Skrevet

Hundeparken ligger på Hedmarksmuseet, like ved gamle jernbanemuseet : )

Det står et skilt på porten der, ikke så veldig godt synlig, men vet man hvor det er så ser man det.

Det er nesten ingen som bruker hundeparken, så man merker hvis det kommer noen mens man er der.

Det hadde jo vært koselig om du ble med på treff også da : )

Jo flere jo bedre: )

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk. Er ikke så flink i norsk.
    • Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...