Gå til innhold
Hundesonen.no

Sony Ericsson W880I


Guest Dratini

Recommended Posts

Guest Dratini

Noen som har peiling på hvordan legge til ringetone for grupper på denne telefonen? Jeg vet at det skal gå an, men finner det ikke ut. Dvs jeg har tenkt å sette en gruppe på "lydløs" uansett om det kommer sms/mms eller innkommende samtaler fra medlemmene i denne gruppen...

(er en "smule" irritert over usaklige fylletelefoner midt på natta :whistle: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha noen sanger innpå en gruppe innpå musikk så må du gjøre følgene:

- Det er en mappe øverst innpå musikk, den går til den mappen, trykker valg også under send står det: NY MAPPE.

Den mappen trykker du på sant du får lagd en ny mappe.

Etter du har gjort dette trykker du velg på den sangen du vil ha til den nye mappen, så trykker du behandle fil også flytt.

Håper du får det til da :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini
Hvis du vil ha noen sanger innpå en gruppe innpå musikk så må du gjøre følgene:

- Det er en mappe øverst innpå musikk, den går til den mappen, trykker valg også under send står det: NY MAPPE.

Den mappen trykker du på sant du får lagd en ny mappe.

Etter du har gjort dette trykker du velg på den sangen du vil ha til den nye mappen, så trykker du behandle fil også flytt.

Håper du får det til da :D

Ønsker egentlig ikke lyd på akkurat "de" personene :D Vil bare egentlig ignorere de fullstendig, og da er det jo greit at jeg ikke hører at de ringer (sånn "dritt-samtaler-midt-på-natta-opplegg"). Såvidt jeg vet så kan vel ikke jeg sperre enkelte nr for innkommende samtaler/sms/mms, kun utgående...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...