Gå til innhold
Hundesonen.no

Ulv eller malamute?

Guest Belgerpia

Recommended Posts

Og jeg som glede meg å komme hjem til pappa for påska, og ta en ekspedisjon til Rakkestad for å hilse på ulven. Må jeg til Langedrag eller noe sånt da, for å få nærkontakt med ulv? Det skjer aldri noe hos pappa...

Dette er også ulv, synes noen "eksperter", det må i allefall være mye ulv i den (dog albino...) :

09021615.jpg

De gjør vel som harepusen, og skifter ham om vinteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som glede meg å komme hjem til pappa for påska, og ta en ekspedisjon til Rakkestad for å hilse på ulven. Må jeg til Langedrag eller noe sånt da, for å få nærkontakt med ulv? Det skjer aldri noe hos pappa...

De gjør vel som harepusen, og skifter ham om vinteren?

Jepp, den blir vanlig ulve-grå når den er ute i sørpe-vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den andre siden; folk påstår jo også at dette er ulv :rolleyes:

2lmsbp3.jpg

Folk trodde dette var ulv også

Tommy_3.jpg

Og rev.. Så vi konkluderer med at folk ikke har peiling, tenker jeg..

Jammen, dette er jo ulv... Jeg er ulveekspert, så dette vet jeg nemlig :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, dette er jo ulv... Jeg er ulveekspert, så dette vet jeg nemlig :wub:

Ja, jeg har hørt det av flere "ulveeksperter" faktisk, men det sto ikke ulv et eneste sted i "This is a racing Alaska Husky"-stamtavla hans.. :D

Og var han ikke ulv, så var han jo rev.. Det er nesten helt likt det og.. *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

hahaha herlig xD Jeg gikk tur med Safira i nabolaget, nærma meg et busstopp der det sto 3 jenter i 15-16 års alderen som gikk inn i busskuret. Når jeg passerte snudde jeg meg å så de fortsatte og gå mens de sa " det der så ut som en ulv!" . Huffda :P Måtte glise litt :P Safira er jo utrolig snill , + at jeg gikk med henne i bånd - syns dette var litt morsomt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen trenger briller... jeg lo så jeg grein når jeg leste denne artikkelen... ulve-ekspert faktisk...

Ulv i Rakkestadvet man

*leeer*

Det hjalp å sende en informativ mail til journalisten

Det er en hund ifølge Statens Naturoppsyn

*leer enda mer*

Jepp, den blir vanlig ulve-grå når den er ute i sørpe-vær.

*knekker av latter*

Men, så skal det sies, at den supersøte huskydama Helga vi har her på pensjonatet iblant, grå med hvit haletipp og litt hvitt i brystet, er blitt tatt for å være ulv. I Oslo. Stående i bånd. Av en dame som ringte politiet og meldte fra om ulven.

*knekker totalt sammen og detter ut av sofaen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...