Gå til innhold
Hundesonen.no

Ulv eller malamute?

Guest Belgerpia

Recommended Posts

Og jeg som glede meg å komme hjem til pappa for påska, og ta en ekspedisjon til Rakkestad for å hilse på ulven. Må jeg til Langedrag eller noe sånt da, for å få nærkontakt med ulv? Det skjer aldri noe hos pappa...

Dette er også ulv, synes noen "eksperter", det må i allefall være mye ulv i den (dog albino...) :

09021615.jpg

De gjør vel som harepusen, og skifter ham om vinteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som glede meg å komme hjem til pappa for påska, og ta en ekspedisjon til Rakkestad for å hilse på ulven. Må jeg til Langedrag eller noe sånt da, for å få nærkontakt med ulv? Det skjer aldri noe hos pappa...

De gjør vel som harepusen, og skifter ham om vinteren?

Jepp, den blir vanlig ulve-grå når den er ute i sørpe-vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den andre siden; folk påstår jo også at dette er ulv :rolleyes:

2lmsbp3.jpg

Folk trodde dette var ulv også

Tommy_3.jpg

Og rev.. Så vi konkluderer med at folk ikke har peiling, tenker jeg..

Jammen, dette er jo ulv... Jeg er ulveekspert, så dette vet jeg nemlig :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, dette er jo ulv... Jeg er ulveekspert, så dette vet jeg nemlig :wub:

Ja, jeg har hørt det av flere "ulveeksperter" faktisk, men det sto ikke ulv et eneste sted i "This is a racing Alaska Husky"-stamtavla hans.. :D

Og var han ikke ulv, så var han jo rev.. Det er nesten helt likt det og.. *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

hahaha herlig xD Jeg gikk tur med Safira i nabolaget, nærma meg et busstopp der det sto 3 jenter i 15-16 års alderen som gikk inn i busskuret. Når jeg passerte snudde jeg meg å så de fortsatte og gå mens de sa " det der så ut som en ulv!" . Huffda :P Måtte glise litt :P Safira er jo utrolig snill , + at jeg gikk med henne i bånd - syns dette var litt morsomt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen trenger briller... jeg lo så jeg grein når jeg leste denne artikkelen... ulve-ekspert faktisk...

Ulv i Rakkestadvet man

*leeer*

Det hjalp å sende en informativ mail til journalisten

Det er en hund ifølge Statens Naturoppsyn

*leer enda mer*

Jepp, den blir vanlig ulve-grå når den er ute i sørpe-vær.

*knekker av latter*

Men, så skal det sies, at den supersøte huskydama Helga vi har her på pensjonatet iblant, grå med hvit haletipp og litt hvitt i brystet, er blitt tatt for å være ulv. I Oslo. Stående i bånd. Av en dame som ringte politiet og meldte fra om ulven.

*knekker totalt sammen og detter ut av sofaen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Valpene har blitt store! Vil gjerne se oppdaterte bilder av resten av valpegjengen også 😍 Julehilsen fra Pod (8 mnd), Ild (1 år) og Floss (7 år).
    • Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...