Gå til innhold
Hundesonen.no

helligdag i morgen? når "starter" den?

Sissi

Recommended Posts

Skrevet

Mannen min ringte her i sted og lurte på evt når helligdagen starter i morgen? eller er det vanlig jobbdag i morgen? eller er helligdag etter kl. 13 eller noe sånt i morgen?Kikket litt rundt på nett her, men ble ikke mye klokere :)

Noen som vet?

Skrevet

Det varierer veldig - legen her stenger kl 12. Mens kiwi har åpent til 23 som normalt (men åpner en time senere enn vanlig).

Skrevet

Takk for svar ;) Mannen min jobber som taktekker :P og i et firma med bare 3 personer, så han vil bare med god sammvittighet slutte litt tidligere den dagen om "alle" andre gjør det :)

Skrevet
Takk for svar ;) Mannen min jobber som taktekker ;) og i et firma med bare 3 personer, så han vil bare med god sammvittighet slutte litt tidligere den dagen om "alle" andre gjør det :)

Det kan han vettu :P

Skrevet
Takk for svar :D Mannen min jobber som taktekker ;) og i et firma med bare 3 personer, så han vil bare med god sammvittighet slutte litt tidligere den dagen om "alle" andre gjør det :wub:

Hos oss er det full dag i dag, og de fleste butikker har normal åpningstid. Men kanskje vi bare er sære her på vestlandet?

Skrevet
Hos oss er det full dag i dag, og de fleste butikker har normal åpningstid. Men kanskje vi bare er sære her på vestlandet?

Forskjell på butikk og taktekker :wub:

Skrevet
Det varierer veldig - legen her stenger kl 12. Mens kiwi har åpent til 23 som normalt (men åpner en time senere enn vanlig).

haha, vet du hva det første jeg tenkte når vi kom til deg for å hente buret var? Fy blomsterpotte så heldig som har butikken så langt unna :wub:

Skrevet
haha, vet du hva det første jeg tenkte når vi kom til deg for å hente buret var? Fy blomsterpotte så heldig som har butikken så langt unna :)

:ahappy: Ja, ikke sant? Glad i butikken min, jeg. :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...