Sissi Skrevet 7. April 2009 Rapporter Skrevet 7. April 2009 Mannen min ringte her i sted og lurte på evt når helligdagen starter i morgen? eller er det vanlig jobbdag i morgen? eller er helligdag etter kl. 13 eller noe sånt i morgen?Kikket litt rundt på nett her, men ble ikke mye klokere Noen som vet?
Raksha Skrevet 7. April 2009 Rapporter Skrevet 7. April 2009 Det varierer veldig - legen her stenger kl 12. Mens kiwi har åpent til 23 som normalt (men åpner en time senere enn vanlig).
trevi Skrevet 7. April 2009 Rapporter Skrevet 7. April 2009 Kommer vel egentlig an på hva gubben jobber med, men de fleste steder har halv dag (til 12.00) på onsdagen.
Sissi Skrevet 7. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2009 Takk for svar Mannen min jobber som taktekker og i et firma med bare 3 personer, så han vil bare med god sammvittighet slutte litt tidligere den dagen om "alle" andre gjør det
trevi Skrevet 7. April 2009 Rapporter Skrevet 7. April 2009 Takk for svar Mannen min jobber som taktekker og i et firma med bare 3 personer, så han vil bare med god sammvittighet slutte litt tidligere den dagen om "alle" andre gjør det Det kan han vettu
Ingidano Skrevet 8. April 2009 Rapporter Skrevet 8. April 2009 Takk for svar Mannen min jobber som taktekker og i et firma med bare 3 personer, så han vil bare med god sammvittighet slutte litt tidligere den dagen om "alle" andre gjør det Hos oss er det full dag i dag, og de fleste butikker har normal åpningstid. Men kanskje vi bare er sære her på vestlandet?
trevi Skrevet 8. April 2009 Rapporter Skrevet 8. April 2009 Hos oss er det full dag i dag, og de fleste butikker har normal åpningstid. Men kanskje vi bare er sære her på vestlandet? Forskjell på butikk og taktekker
HHC Skrevet 8. April 2009 Rapporter Skrevet 8. April 2009 Det varierer veldig - legen her stenger kl 12. Mens kiwi har åpent til 23 som normalt (men åpner en time senere enn vanlig). haha, vet du hva det første jeg tenkte når vi kom til deg for å hente buret var? Fy blomsterpotte så heldig som har butikken så langt unna
Raksha Skrevet 10. April 2009 Rapporter Skrevet 10. April 2009 haha, vet du hva det første jeg tenkte når vi kom til deg for å hente buret var? Fy blomsterpotte så heldig som har butikken så langt unna Ja, ikke sant? Glad i butikken min, jeg.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar