Gå til innhold
Hundesonen.no

Priser i Riga


Huldra

Recommended Posts

Noen som har vært i Riga og vet hva som lønner seg å kjøpe der (fremfor her i landet)? Jeg har lyst på en ny linse, men vet ikke om det er dyrt der eller ikke? Eller hva med andre ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var i Riga fikk vi på forhånd beskjed om at lintøy og keramikk var billig, men det er vel mer souvenirting. Eller, jeg kjøpte en stor linduk og dekkebrikker - det står ikke i souvenirhylla...

Men kan du ikke finne latviske nettbutikker og sammenligne pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lite tid til shopping i Riga - jeg var på et svært marked og innom to klesbutikker mens jeg var der, og endte opp med et par tøysko og seks skjerf som kostet ti kroner stykket (herlige østeuropeiske skjerf med masse farger og blomster :lol:).

Så sånn utover at alkohol og tobakk var billig der (men billigere i Vilnius, faktisk), veit jeg særdeles lite om prisnivå. Det meste/alt er jo billigere med en gang man kommer utenfor Norges grenser - men det er ikke sikkert at prisforskjellen på akkurat fotoutstyr er såpass stor at det er verdt det i forhold til muligheter man har for retur, garanti og forsikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...