Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du startet vår"rengjøringen" ute?

Mirai

Recommended Posts

Skrevet

Bruker snømåkeren og hiver bæsj utenfor gjerdet (bor ingen der, krutt og trær, og går ikke ann å gå der).

Plopp plopp sier det når det treffer bekken :whistle:

Mesteparten av bæsjen ligner egentlig på grå pappmasje eller noe.

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Æsj! Jeg har ikke allverdens med hage, men stor nok til at bikkjene fint kan gjøre fra seg der. Men ærlig talt, det vil jeg faktisk ikke at de gjør, da lufter jeg i stedet altså! Og OM de skulle drite her, så plukker jeg opp med en eneste gang. fysj for en lukt det blir av gammal møkk som tiner. Når vi snakker 7 bæreposer med møkk på en veranda, da er det mye!

a014.gif

Er vel ikke kvantumet som teller når det kommer til irsk ulvehund...? De driter vel en halv pose om ganga! ;)

Jeg har papillon som går laangt inn i buskene, ikke no`problem. MEN jeg har også min "lille" mix som gjerne setter seg ned foran trappa. Jeg gikk med spade i snøen for å ta det værste før det smelta heilt!

Må nok manne meg opp til mye bæsj? Skal ha irsk ulvehund neste gang! :whistle:

Skrevet

Jeg måtte visst ta en vårrengjøring likevel jeg... Mine hunder har ikke lagt fra seg noe her, men det er tydelig at vi har hatt besøk av andre. Lite festlig å rydde opp etter andre, men jeg vil jo ikke at naboene (som vi deler fellesareal med) skal tro at jeg lar "egen" møkk ligge heller :whistle:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Av nysgjerrighet - hvilket materiale er det snakk om? Og er bilfestene belastningstestet/kollisjonstestet?
    • Flyttet til Kjøp og salg - Næringsdrivende. -moderator
    • Hei alle sammen! Jeg driver en liten nettbutikk som heter ÅlesHund, og vi lager vanntette hundebånd, kobbel og halsbånd for hånd her i Ålesund. Alt er laget i BioThane — et materiale som tåler regn, gjørme, saltvann og alt annet norsk vær kan by på. Bare tørk av, og båndet er som nytt. Ingen lukt, ingen fukt. Vi har blant annet: 🔸 Klassisk hundebånd 🔸 Håndfri kobbel (perfekt for jogging og tur) 🔸 Justerbart multifunksjonelt belte 🔸 Lang treningsline (5–15 meter) 🔸 Halsbånd med spenne eller klips Du velger selv farge, lengde, bredde og type karabinkrok — alt tilpasses din hund. ✅ Fri frakt over 1099 kr ✅ 10% rabatt ved kjøp av 2+ produkter Ta gjerne en titt: https://aleshund.no (https://aleshund.no/) Spør gjerne hvis det er noe dere lurer på! 😊
    • Hei!  Vet ikke om dette er riktig kategori, men prøver uansett.  Selma trenger hjelp til å få inn litt penger til korsbåndsoperasjon. All info står inne på spleisen. Gjerne del lenken i sosiale medier, det settes utrolig stor pris på. Selma er det absolutt viktigste jeg har og jeg er så takknemlig for all hjelp som kommer vår vei.  Det eneste jeg kan gjøre nå er å be om hjelp litt over alt, selvom jeg gjerne skulle klart alt selv.  Spleis.no/selma Beklager på forhånd hvis dette ikke er riktig kategori 
  • Opprett ny...