Gå til innhold
Hundesonen.no

Må valper ha 4 måltider?

Djervekvinnen

Recommended Posts

Skrevet

De sier at valper skal ha mat 4 ganger om dagen, men i den siste perioden har valpen min spist litt smått ved måltidene. Hvis jeg gir han mat 2 ganger om dagen, spiser han opp maten sin (en god posjon) og virker mer sulten, gir jeg han 3-4, blir han veldig småspist og uinteressert. Går det bra å gi han feks. 2 måltider? Selv om han bare er 4 mnd?

Skrevet

Ingen av mine har fått 4 måltider hos meg. De fikk 3 til å begynne med, men jeg gikk ganske fort over til 2.

Skrevet

Chilli fikk 3 måltider når jeg hentet henne, men trappet ned til 2, og det går helt fint det :whistle: Blir jo en del godbiter i mellomtiden også.

Skrevet
De sier at valper skal ha mat 4 ganger om dagen, men i den siste perioden har valpen min spist litt smått ved måltidene. Hvis jeg gir han mat 2 ganger om dagen, spiser han opp maten sin (en god posjon) og virker mer sulten, gir jeg han 3-4, blir han veldig småspist og uinteressert. Går det bra å gi han feks. 2 måltider? Selv om han bare er 4 mnd?

:rolleyes:Her i huset gir vi 3 måltider :rolleyes:

Skrevet

Valpen vår får mat hver tredje til femte time i vårt våkendøgn, f.eks 10, 14, 18.

Han får oppblætet mat som har stått over natten , han er ikke tilvendt tørrfor enda, 10 uker, om stund går vi over til to måltider.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...