Djervekvinnen Skrevet 3. April 2009 Rapporter Share Skrevet 3. April 2009 De sier at valper skal ha mat 4 ganger om dagen, men i den siste perioden har valpen min spist litt smått ved måltidene. Hvis jeg gir han mat 2 ganger om dagen, spiser han opp maten sin (en god posjon) og virker mer sulten, gir jeg han 3-4, blir han veldig småspist og uinteressert. Går det bra å gi han feks. 2 måltider? Selv om han bare er 4 mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sirimor :) Skrevet 3. April 2009 Rapporter Share Skrevet 3. April 2009 vi gikk over til 2 måltider veldig fort vi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 3. April 2009 Rapporter Share Skrevet 3. April 2009 Ingen av mine har fått 4 måltider ved 4 måneders alder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 3. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2009 Okei takk for svar! Da tror jeg at jeg kan gi ihvertfall ett mindre måltid med god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 3. April 2009 Rapporter Share Skrevet 3. April 2009 Ingen av mine har fått 4 måltider hos meg. De fikk 3 til å begynne med, men jeg gikk ganske fort over til 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 3. April 2009 Rapporter Share Skrevet 3. April 2009 Her får 10 uker gamle Kenya 2 ganger om dagen, dog er det mye godis innimellom selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 3. April 2009 Rapporter Share Skrevet 3. April 2009 Chilli fikk 3 måltider når jeg hentet henne, men trappet ned til 2, og det går helt fint det Blir jo en del godbiter i mellomtiden også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 3. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2009 Takk for svar. Høres jo bare bra ut det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 4. April 2009 Rapporter Share Skrevet 4. April 2009 5 måneder gamle Tinka får mat 2 ganger om dagen.. morgen (når jeg står opp) og kveld (når jeg spiser middag).. Og det fungerer helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottisembla Skrevet 4. April 2009 Rapporter Share Skrevet 4. April 2009 Embla fikk 3 måltider en liten stund, men gikk kjapt over til 2 måktider som hun fortsatt får Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamma_Nora Skrevet 11. April 2009 Rapporter Share Skrevet 11. April 2009 De sier at valper skal ha mat 4 ganger om dagen, men i den siste perioden har valpen min spist litt smått ved måltidene. Hvis jeg gir han mat 2 ganger om dagen, spiser han opp maten sin (en god posjon) og virker mer sulten, gir jeg han 3-4, blir han veldig småspist og uinteressert. Går det bra å gi han feks. 2 måltider? Selv om han bare er 4 mnd? :rolleyes:Her i huset gir vi 3 måltider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 11. April 2009 Rapporter Share Skrevet 11. April 2009 min får mat 4 ganger om dagen og spiser veldig godt:) skal gå over til 3 måltider når ho blir en 6-7mnd;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxana Skrevet 11. April 2009 Rapporter Share Skrevet 11. April 2009 Valpen vår får mat hver tredje til femte time i vårt våkendøgn, f.eks 10, 14, 18. Han får oppblætet mat som har stått over natten , han er ikke tilvendt tørrfor enda, 10 uker, om stund går vi over til to måltider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar