Gå til innhold
Hundesonen.no

Earth hour 2009

borderen

Recommended Posts

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Har vært ute og tatt bilder av byen uten veilysene, det var ganske kult å stå og se utover byen som plutselig ble veldig mørk. Ellers var det veldig dårlig av folk å skru av lysene inne, men å glemme utelysene. Var en morsom og veldig deilig opplevelse å gå i gatene og ikke se folk inn i hvitøyet, alle sa hei til hverandre og folk ble generelt mindre stressende :icon_cry: Som bæra på kaka kom det ett skikkelig utbrudd av nordlys mens vi stod midt på den (ellers) mest opplyste veien i byen. Det var pent det! Skulle vært slike lysavbrudd i løpet av året, var så godt å gå ute uten å ha gatelys OVERALT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her koste vi oss veldig i den mørke timen. Fjortisen leste høyt fra "En øy i havet" og Tvn og datan og alt lyset var av. Vi burde gjøre det mye oftere. Ikke bare for det globale miljøet, men for det lokale. Veldig lokale! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woah, det var MYE nordlys! Tydelig at jeg må enda lenger nordover for å få de nordlysbildene man evig jakter etter... Var bare lett dans over himmelen i dag, slett ikke noe mer enn grønnlig nordlys *sukk* :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte det fullstendig... våknet vel sånn kvart over åtte, satt i telefonen i over en time - og den dårlige skyldfølelsen tok meg rundt kl. elleve.... Jeg VISSTE at jeg burde meldt meg på sms-varselet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på fest, og prikk halv løp alle rundt og slo av lysene og jeg ringte mamma og sa i fra :icon_redface:

vi fant ut at det faktisk ble enda morsommere å feste i mørket, og morsommere var det å løpe rundt på dører og be dem skru av lyset :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...