Gå til innhold
Hundesonen.no

Et lite whippet-treff

Tonje

Recommended Posts

Idag har jeg og gutta vært på et lite treff, og her kommer noen bilder av de herlige skapningene!

CSC_0240.jpg

Stella

CSC_0241.jpg

Felix og Lilli holder på å kverke hverandre

CSC_0242.jpg

Førstemann!

CSC_0243.jpg

Stella viser at hun kan å løpe skikkelig hun også,selvom hun bare er 5mnd gammel

CSC_0248.jpg

Stella har pene tenner også hun!

CSC_0249.jpg

Pene gutten sin det

CSC_0256.jpg

Her er det om å gjøre å holde alle beina i lufta!

CSC_0257.jpg

Weeeeee!

CSC_0258.jpg

Ike koser seg når han får løpe først

CSC_0259.jpg

Suss på kinnet?

CSC_0273.jpg

Diva og Lilli

CSC_0275.jpg

Æddabædda

DSC_0002.jpg

Diva og Lilli har mye å snakke om

DSC_0006.jpg

Full fart

DSC_0008.jpg

Stella har noe å fortelle Ike

DSC_0009.jpg

Whippetglis over hele fjøla!

DSC_0061.jpg

pølsejakt

DSC_0065.jpg

Ike og Lady er samkjørte

DSC_0066.jpg

Fløtt deg,jeg skal fram!

DSC_0094.jpg

Hoppla!

DSC_0184.jpg

Man må prate litt innimellom også

DSC_0213.jpg

fri flyt

DSC_0225.jpg

Lillegutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiiiiiiiiii men sjå på skjønne "Bæste Mor" barna da..hihi hærlig å sjå ja.. hele 4 stk samlaØ: Felix,Diva,Lady og Lily.

Og Ike e nå tante barnet da..hihi og Stella har jeg aldri hilst på så, men kommer vel til å få hilse på henne en gang også siden hun deler husrom med vakkre Lily-

Så gøy Tonje å se at de stor koser seg sånn og at dere kan dra på tur sammen. Får vell hive meg med en gang jeg også og ta med meg noen sjefstisper..hihi.

Klæm

Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...