Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor mange soniser har du møtt i virkeligheten ?

Gjest

Recommended Posts

Jeg henger liksom ikke på utstillinger, så det er få doggiser jeg har møtt :-P

Margrete

Marianne

Stitch

MartineH

IW

Labbis

Ingvild

Loke

Tuppetroll

Renate&Shira (vi har jo vært på en og annen Norge rundt tur sammen)

Toya

Maria med Chessea

Lill

Helene med Tekla

Trukke det er fler jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 222
  • Created
  • Siste svar

Margrete

Marianne

Stitch

MartineH

IW

Labbis

Ingvild

Loke

Tuppetroll

Renate&Shira (vi har jo vært på en og annen Norge rundt tur sammen)

Toya

Maria med Chessea

Lill

Helene med Tekla

Trukke det er fler jeg?

Kom akkurat på at jeg møtte deg i vikingeskipet. :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå hadde jeg ramset opp en hel del, også klikket IE :yes: Får begynne på nytt.

Men Tatijana og Emma - *kremt*

Her kommer de jeg har møtt (flesteparten hvertfall)

IW

Anette

Vipsen

Huldra

-Ingvild-

Buhundjenta

Cavalita

Labbis

Lill

Marthe

Tine Therese

Ida

WheatenMali

Caroline

Nirm

Kristina

Soppen

Pippin&Symra m/datter (sarasdyreverden?)

Blondiemamma

Miriam

Hundeheidi

Emma

Charleen

M.J

Marianne&Rikke

LeneG

KjerstiS (?!)

Turbogutten

Henriette m/Emma

LinniogAmy

Eva-Kihla

Tatijana

Birte

goJJo

Tine og Kip

Helene m/tekla

Maren

Christine

Tror det muligens var alle (+ noen som kun er medlemmer men ikke er aktive)

Edit: ført på to til

Jupp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen - da hadde jeg jo sånn tre inlegg eller noe og var ikke sikker på at det var deg heller, men skjønte det etterpå :P

Ok da, tilgitt :yes:

Jeg ser jeg har glemt i hvert fall et par på min liste, nemlig Shilamon og Maria. I tillegg et par som er registrert som medlemmer, men har skrevet få/ingen innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Trukke det er fler jeg?

Joooo jeg mener du møtte meg på NKK Drammen for noen år tilbake. Må vel ha vært 2006 om jeg ikke husker feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg har selvsagt også truffet Baroo, Laimis, Azania ++ men skrev bare opp de som er aktive.

Nope, var ikke på Orre i fjor. Hm.... Fullt mulig at vi har pratet altså, men jeg kommer heller ikke på det. Var Annika også der?

Hva slags rase har du? Kan det ha vært i Bergen i 2007 da`?

Hmm. Jeg vet ihverfall at jeg har truffet, og snakket med deg. Jeg kan bare ikke huske hvor :P

Ja, mulig Annika var der også :P

Jeg har for tiden gårdshund, men på den tid så hadde jeg en blandingshund :yes: Verdens vakreste, så om jeg hadde hatt han med så hadde du garantert husket ham :rolleyes:

Anyway.. Jeg lurer på om du hadde med deg Dennis? For han har jeg hverfall truffet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Kremt* :P Skal bli litt flinkere.

Og du er ikke den eneste som ikke kan gå bort til folk, skummelummelt er det :P

Det er vel ikke det jeg ikke kan men det er det å huske på å være snill og grei og sånn :P Og faktisk gå bort til folk og si "hei" :P

Men du er jo belgerfolk, og belgerfolk er jo ikke doggisfolk :yes:

*hahahaha* could have fooled me av og til :P

EDIT: så kan jo jeg plusse på en litt mindre aktiv "doggis" her og... Vipsen har jeg møtt ved flere anledninger og :P

Og så har jeg sett 2ne, klarte bare ikke surre meg bort og si hei.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Emilie :yes:

hehe - Okay, da har jeg møtt Emilie også :P

Var iallefall på Hundesportens helg i Granåsen i 06 ellernoe, så det begynner å bli lenge siden :P

Jaaaa, det kan stemme det.. Jeg hilste vel på flere doggissonefolk da, men jeg husker ikke helt hvem :P

Og så har jeg sett 2ne, klarte bare ikke surre meg bort og si hei.... :P

I like måte.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I like måte.. :yes:

*knis* teite vi er da :P

Også synes jeg alle de som går og smugkikker på meg kan hoppe fram, ta av seg lua og hilse! :P:P

I fremtiden skal jeg begynne å snike meg rundt bernerringen med lue på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, vanskelige saker dette Huldra og Carma.

Men, Lars kan iallefall bekrefte at han har møtt deg, Huldra :P Han var iallefall med når vi stod ved det hundeslagsmålet.

Hmm, da mangler vi bare svar fra Kotox. Men det kan umulig være spesielt vanskelig: bikkjene mine må ha lagd et sabla inntrykk - de er ikke så enkle å glemme! :closedeyes:

*host*

og meg :P

Ja, jeg vet! Unnskyld! :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, da mangler vi bare svar fra Kotox. Men det kan umulig være spesielt vanskelig: bikkjene mine må ha lagd et sabla inntrykk - de er ikke så enkle å glemme! :closedeyes:

Hehe, spurte han i går (hadde da virkelig trodd han kunne greie å gå inn her og svare for seg selv, men neeeida... :yes: ) og da kunne han ikke huske å ha møtt deg... Så da var han sikkert på do mens vi andre hadde gleden av å nyte ditt selskap! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, spurte han i går (hadde da virkelig trodd han kunne greie å gå inn her og svare for seg selv, men neeeida... :yes: ) og da kunne han ikke huske å ha møtt deg... Så da var han sikkert på do mens vi andre hadde gleden av å nyte ditt selskap! :P

Ja, det må han ha vært! En kråkebolle i et stort springerøre er ikke lett å glemme..! :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er HELT sikkert noen jeg har glemt, og fått brukernavnet feil på. Jeg VET om noen fler, men husker ikke brukernavnet, så gidder ikke stresse med det. Jeg har tross alt gått igjennom 10 sider med medlemmer som har skrevet flest innlegg nå! :yes:

*kremt*

Skal vi se:

2ne

Belgerpia

Montmorenja

Tuppetroll

MartineH

IW

charlotte

Miriam

SOPPENCAMILLA

toya

lill

Vipsen

...også stod jeg sammen med Siri og JeanetteH på utstilling, uten at jeg sa så mye.

æ'kke lett å komme til ordet

...også gikk jeg sammen med 2ne i Hamar, da Marit-Psycho gauka fra tribunen

...også har jeg sett Emma på utstilling og trent i samme hall som Zoey.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass
har møtt: LBL,skovly, mikkel,jeanetteh,miriam,lill,anette,belgerpia, 2ne,siri. så har jeg "sett" emma,og etpar andre :yes:

Og vært på fest med meg, men det var lenge før sonen eksisterte *fnis*

Jeg har møtt:

Belgerpia

2ne

Marianne

Molly

Loke

JeanetteH

Anette

Miriam

Aya

Emma

Siri

Margrete

Nirm

Ida og Idas datter Ingvild

M.J

Belle

bcAmira

Cathrine&Kilja

Shep

Kennel XO

SusanneL (men hun vet ikke at hun har møtt meg..)

Yngvild (ikke aktiv her lengre)

Jeg har forøvrig mange tekstede samtaler med folk jeg ikke har truffet personlig da.. Teller det?

Så har jeg sikkert hatt noen på kurs som jeg ikke vet hvem er her inne..

Jeg håper å treffe AnitaW og Sopp snart på en trening...

Noen glemt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg glemt av flere her, jeg :yes:

Skal vi se... Jeg har møtt mange egentlig, så jeg kommer også helt sikkert til å glemme noen (føyer til ettersom jeg kommer på fler):

Silje_M_H

labbis

Birte

SynneM

turbogutten

linniogamy

Taran

Fanny

Guro (husker ikke brukernavnet)

Lill

bc_Amira

Maren (med dsg)

Yngste datteren til ida (på horze, faktisk!)

Anne (med RR og norfolk)

Caroline

Astrid

SusanneL

HHC

Yodel (sett på utstsilling mange ganger)

Cavalier&Collie

LouDan

Vilde og Aysha

ludde

MartineH

Huldra (vikingskipet)

Monica (da jeg tråkket i gjørma..)

Line

KjerstiS (sett på vikingskipet)

Marianne

Loke (sett på NKK i Oslo)

2ne (sett med Anette)

Wheatenmali

Kristina

JeanetteH (sett i flateby)

Bessie (?)

Buhundjenta

Calina (sett)

Cavalita (sett)

Charlotte

IW

Anette

Tøfflus

-Ingvild-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg liker egentlig ikke sånne tråder som dette, jeg glemmer alltid noen. Så med gullfiskhukommelse, så får det bare briste eller bære - jeg gidder forresten ikke å gjøre noe særlig forskjell på hvem jeg har møtt og snakket med og hvem jeg har sett. Jeg sier ikke så mye bestandig :P

Anette

Emma

SoppenCamilla

Ida

Ingvild

Marianne

Ane (? litt usikker på nicket, men hun har tolleren Solo)

Staffen

Hundeheidi

Raksha

Gråtass

PsychoLynx

Belgerpia

2ne

Stitch

Eliandrea (Luno er søt han, sjarmøren)

WheatenMali (sett i det minste)

Nowisclee

Loke

Labbis (sett og skravlet litt på msn)

Skovly

Caroline

Yodel (og Yodelmannen)

Elinhe (tror jeg, tollerdame det også)

Fanny

HanneMarit

Toller

vipsen

turnip

Monica

Argon

bcAmira

linn88

Shira&Renate

-Christine-

Cathrine&Killja

Nirm

JeanetteH

Siri

Monab88 (såvidt i hvertfall)

Gullen

Marthe

Espen

abox

Charleen

Linkr (gikk forbi deg på NKK Hamar, men jeg var på jobb som skriver så å stoppe og snakke var det liksom ikke tid til...)

TineTherese

Tatijana (skrev i ringen "din" på NKK Hamar)

Marie&Ellie

Margrete

Pippin&Symra (på en eller annen utstilling, på løpetur mellom ringen og toalettet i en sjelden pause den dagen :P)

Turbogutten

M.J

Vilde og Aysha

Molly

Huldra (som glatt overså meg tilbake :P)

Maria

Cavalita (tror jeg har skrevet i ringen din en gang, men jeg er ikke sikker)

Vibeke (tror jeg hun kaller seg, ikke så aktiv)

SusanneL

HHC

Ja, jeg vet! Unnskyld! :yes:

Du overlegne damemenneske :P Du glemte meg, du, men det er kanskje ikke så rart så stressa som du var etter utstillingen på Hamar i fjor... Jeg gikk/sto sammen med Anette, og prøvde å få kontakt flere ganger, men det tror jeg ikke du fikk med deg :P

Jeg har helt sikkert glemt noen, og jeg beklager på forhånd, men jeg ER ei vimse... Pluss denne gullfiskhukommelsen min, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...