Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg slår et slag for web templates


Kristian_

Recommended Posts

Jeg har funnet en gratis hjemmeside som jeg har endret på. Er bare å google på free web templates, hvis man da forstår seg litt på CSS og HTML (og gjerne Photoshop e.l.)

Mange av dere vil kanskje ha en hjemmeside dere har laget helt på egenhånd, men for de av dere som er på jakt etter en pen "ferdigside" og klarer å justere den noe, så er templates ganske smart.

Har ikke tenkt ut et domene ennå, så jeg har foreløpig denne: http://doggisbruk.webs.com/ (basert på http://www.openwebdesign.org/design/3270/zenlike/)

Siden er ikke ferdig i det hele tatt og jeg har ikke lagt ut noe som helst omtrent, men den viser noen muligheter som er enkle å få til.

Hvis noen dyktige web-folk finner masse feil på siden så er jo det mulig, men den vises pent her hos meg.

Edit: les readme-filer hvor det gjerne står hvilke begrensninger som er satt. Sjeldent det er tillatt å fjerne linken til designeren uten å betale for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken til opprinnelig template virker ikke? Hadde vært fint å sett endringene dine. :lol:

Selv liker jeg best å kode sidene mine helt fra bunnen av, men er enig i at templates er en veldig fin løsning om du ikke ønsker arbeidet med å lage en hel hjemmeside selv. :D Det finnes jo utrolig mange templates på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge linkene funker her hos meg, så da vet jeg ikke hva som er galt. Skulle gjerne kodet alt selv, men er dårlig på å lage "stammen" og heller ikke veldig kreativ.

Men hvis du googler på Zenlike1 så skal templaten dukke opp som første treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Jeg har lastet ned en , men får den ikke frem på hjemmesiden..

Trenger bare noen tips om hvordan det gjøres

Jeg vet ikke helt hva du mener, men du har lastet ned en og endret på den, men får ikke lastet den opp? På webs, eller er det noe annet du har?

Eller har du lastet ned en side og det er så langt du har kommet? Litt vanskelig når jeg ikke vet noe om ditt nivå, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sant...

Jepp har lastet ned en side ,men er ikke sikker på hvordan jeg gjør det videre for å få til å bruke den på hjemmesiden.

Har weebly ...

Jeg er utrolig dårlig til å forklare .. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sant...

Jepp har lastet ned en side ,men er ikke sikker på hvordan jeg gjør det videre for å få til å bruke den på hjemmesiden.

Har weebly ...

Jeg er utrolig dårlig til å forklare .. :icon_redface:

Hehe. Du lurer på hvordan du skal få endret på innholdet? Jeg gjør ferdig hjemmesiden på min egen data, og når den er ferdig så laster jeg opp alt sammen.

Blir vanskelig hvis du ikke er kjent med html eller css, men hvis det bare er litt tekst og noen bilder du vil ha ut kan jeg kanskje gjøre det for deg. Link meg isåfall til templaten så jeg kan laste den ned.

Forutsetter at det ikke er en omfattende side du skal ha. Men prøv å linke meg og forklar hvordan du vil ha den. Måtte nesten hatt bilder også, de kan du kanskje legge ut her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...