Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva gir man sin beste kamerat i 18års gave?


ipadda

Recommended Posts

Min beste venn/kjæreste/avpå type ting fuller 18år på fredag. Han har i den anledning invitert de nærmeste vennene sine på middag, etterfulgt av fest for alle som måtte ønske det. Jeg sliter med å finne noe å gi ham, han ønsker seg penger, røyk... alkohol. Men jeg ønsker å gi ham noe spesielt, noe som betyr noe... Jeg har lyst å gi ham noe han kan bruke, noe som minner ham om vårt vennskap! Det blir i mine øyner simpelt å gi ham røyk, penger eller alkohol, selv om det er det han ønsker seg...

Hva gir man en gutt man har kjennt, vært bestevenn med i 5 år i 18års gave? Jeg har tenkt på et smykke, en ring o.l.. Men vet ikke helt.

Jeg trenger HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armbånd kan også graveres hvis man finner rette typen. Jeg kjøpte et sølvarmbånd til typen min, og på midten er det en slags flat plate hvor jeg fikk gravert inn "Din (navnet mitt)". Resten av armbåndet var vanlig lenke, typisk maskulint. Jeg har også kjøpt et smykke en gang. Slipsnål, hvis han er rette typen til å bruke sånt? Jeg synes i alle fall at smykker "og sånt" er fint å gi, og betyr mye mer enn mange andre ting, det være seg alkohol, spill eller Playstation liksom. Et smykke varer, det er ikke noe som går av moten (dersom det er tidløst i alle fall), det blir ikke ødelagt eller gammelt på samme måte som PS eller noe sånt. Gullsmeden jeg kjøpte armbånd av, hadde det ferdig gravert innen en dag eller to, så det er ikke noe som tar lang tid heller (du rekker det til fredag hvis du kjøper det i dag). :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armbånd kan også graveres hvis man finner rette typen. Jeg kjøpte et sølvarmbånd til typen min, og på midten er det en slags flat plate hvor jeg fikk gravert inn "Din (navnet mitt)". Resten av armbåndet var vanlig lenke, typisk maskulint. Jeg har også kjøpt et smykke en gang. Slipsnål, hvis han er rette typen til å bruke sånt? Jeg synes i alle fall at smykker "og sånt" er fint å gi, og betyr mye mer enn mange andre ting, det være seg alkohol, spill eller Playstation liksom. Et smykke varer, det er ikke noe som går av moten (dersom det er tidløst i alle fall), det blir ikke ødelagt eller gammelt på samme måte som PS eller noe sånt. Gullsmeden jeg kjøpte armbånd av, hadde det ferdig gravert innen en dag eller to, så det er ikke noe som tar lang tid heller (du rekker det til fredag hvis du kjøper det i dag). :lol:

Det hadde vært veldig koselig, men jeg tror jeg hadde slitt med hva som skulle graveres inn på det. Han er nemlig ikke typen min, enda... :D

Men jeg er enig, smykker er litt spesielle, og litt mer personlige. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kjøpe en opplevelse, 2 konsertbilletter til favorittbandet slik at han kan dele opplevelsen med deg? Eller (tandem)hopp fra bro eller helikopter, en tur med flyakrobatikk er veldig poppis her jeg bor. Evnt scrappe mange bilder av han og deg sammen og lage en minnebok og legg en cd hvor du har brent musikk som betyr noe for han. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Hvis det er sånn at du er kjempeforelsket i ham, men kanskje han er litt treig i oppfattelsen på det punktet, kan et smykke bli for personlig. Gir du han en opplevelse, kan du jo sørge for at det er en ting han liker å drive med, eller har lyst til å prøve og selvfølgelig er det noe dere kan gjøre sammen. Slik sikrer du en date med prinsen, samtidig som han ikke fatter at du driver og haler ham i land. Han er jo en mann. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

film klassiker: han får 2 biletter..og drar med seg en kompis..hehe, neida.

men synes det hørtes bra ut. får bare håpe det er ett passende arangemang i nærheten. lykke til med "kompis/type/av og på ting" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også en opplevelse for dere to høres supert ut. Jeg lagde et veldig personlig album, til min første store kjærlighet, med masse bilder og ord, vet ikke helt hvor mye gutter liker sånt da. Han sa at han satte veldig pris på det, men er ikke helt sikker :rolleyes:

Har gitt samboer nå lange kort ol. men for han er det vel egentlig friluftsutstyr som gjør han bløt i hjertet, hehe. Hva interesserer han seg for da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...