Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan feire 25års dag?


Kira

Recommended Posts

Som overskriften sier, det handler om en 25års dag, nærmere bestemt min egen.

Jeg har innsett, at om jeg skal feire den skikkelig, så er jeg nødt til å gjøre noe nå, for ingen andre kommer til å klare å huske å organisere noe.

Men så sitter jeg her, og har få ideer.

Tanken er å feire bursdagen enten et sted i Oslo eller aller helst i Tønsberg.

Har tenkt til på å leie et lokale, eller deler av et utested, men veit ikke helt hvilket osv.

Ideer mottas med takk :icon_confused:

Og som dere skjønner, jeg er kun på tankestadiet inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hvis det er din bursdag, så er det vel mest opp til deg hvordan den bør bli? Hvordan vil DU helst feire 25 års dagen din?

Jeg gadd ikke å styre til min 30 års dag, så jeg ba bare noen venner og bekjente hjem til meg på vorspiel, så gikk vi ut på den lokale puben etterpå.. Det var minimalt med jobb på meg, passe intimt og koselig :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fylte for ikke så lenge siden 25, og må ærlig talt innrømme jeg ikke gadd å styre noe med det. :icon_cry: Fikk vel en gave av min kjære, men det var vel det. Jeg liker ikke sånt bursdagstull, dessuten er det ikke SÅ morro å bli 25.

MEN, hvis jeg skulle gjort noe, ville jeg gjort noe skikkelig gøy - ikke noe vanlig, som å drikke (i alle fall ikke kun det). Hva med gocart? Jeg ville invitert kun mine nærmeste venner, og tatt de med på noe morsomt. De kunne jo fint betalt selv, hvis du hadde invitert de med, nesten som et utdrikningslag. Klatring, rafting, snøscootertur, havrafting, ridetime (morsomt for de som kan å ri å se på de som ikke kan å ri), en lavvotur, leie en hytte ved et skisenter... osv osv. Eller kanskje du heller ville likt en spadag med deilig middag etterpå? Det kommer litt an på budsjettet, hvor rike venner du har, og hva du liker å gjøre. Vil du bare drikke, så er det vel bare å invitere noen til å bli med på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temafest ja, glimrende ide. Og nå som det nærmer seg melodi grand prix, hvorfor ikke ha det som tema? Alle må ha sin egen GP melodi å synge og utkledd som GP deltageren også. Litt kjedelig kanskje, men er nå et forslag. Maskeradeball?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forslag, temafest er jo en knall ide. :yes:

Trur jammen meg jeg fant ut hvor jeg ska ha det og, en kompis mente jeg kunne ha det hos han, så da blir det i Tønsberg, og ingenting er bedre enn det.

Aktivitet hørtes også kult ut, men innser at penger er det lite av, og kjenner jeg venna mine rett, så er de ikke akkurat rike.

Alkohol, tapas og et eller annet kult tema...

Thanks guys, bare skrik ut om det detter ned flere gode tanker :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...