Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan feire 25års dag?

Kira

Recommended Posts

Som overskriften sier, det handler om en 25års dag, nærmere bestemt min egen.

Jeg har innsett, at om jeg skal feire den skikkelig, så er jeg nødt til å gjøre noe nå, for ingen andre kommer til å klare å huske å organisere noe.

Men så sitter jeg her, og har få ideer.

Tanken er å feire bursdagen enten et sted i Oslo eller aller helst i Tønsberg.

Har tenkt til på å leie et lokale, eller deler av et utested, men veit ikke helt hvilket osv.

Ideer mottas med takk :icon_confused:

Og som dere skjønner, jeg er kun på tankestadiet inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hvis det er din bursdag, så er det vel mest opp til deg hvordan den bør bli? Hvordan vil DU helst feire 25 års dagen din?

Jeg gadd ikke å styre til min 30 års dag, så jeg ba bare noen venner og bekjente hjem til meg på vorspiel, så gikk vi ut på den lokale puben etterpå.. Det var minimalt med jobb på meg, passe intimt og koselig :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fylte for ikke så lenge siden 25, og må ærlig talt innrømme jeg ikke gadd å styre noe med det. :icon_cry: Fikk vel en gave av min kjære, men det var vel det. Jeg liker ikke sånt bursdagstull, dessuten er det ikke SÅ morro å bli 25.

MEN, hvis jeg skulle gjort noe, ville jeg gjort noe skikkelig gøy - ikke noe vanlig, som å drikke (i alle fall ikke kun det). Hva med gocart? Jeg ville invitert kun mine nærmeste venner, og tatt de med på noe morsomt. De kunne jo fint betalt selv, hvis du hadde invitert de med, nesten som et utdrikningslag. Klatring, rafting, snøscootertur, havrafting, ridetime (morsomt for de som kan å ri å se på de som ikke kan å ri), en lavvotur, leie en hytte ved et skisenter... osv osv. Eller kanskje du heller ville likt en spadag med deilig middag etterpå? Det kommer litt an på budsjettet, hvor rike venner du har, og hva du liker å gjøre. Vil du bare drikke, så er det vel bare å invitere noen til å bli med på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temafest ja, glimrende ide. Og nå som det nærmer seg melodi grand prix, hvorfor ikke ha det som tema? Alle må ha sin egen GP melodi å synge og utkledd som GP deltageren også. Litt kjedelig kanskje, men er nå et forslag. Maskeradeball?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forslag, temafest er jo en knall ide. :yes:

Trur jammen meg jeg fant ut hvor jeg ska ha det og, en kompis mente jeg kunne ha det hos han, så da blir det i Tønsberg, og ingenting er bedre enn det.

Aktivitet hørtes også kult ut, men innser at penger er det lite av, og kjenner jeg venna mine rett, så er de ikke akkurat rike.

Alkohol, tapas og et eller annet kult tema...

Thanks guys, bare skrik ut om det detter ned flere gode tanker :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...