Guest LeenaM Skrevet 3. Mars 2009 Rapporter Skrevet 3. Mars 2009 På en Apple-PC, kan man ha outlook eller noe lignende der? Var vel bare det jeg lurte på.
LeneR Skrevet 4. Mars 2009 Rapporter Skrevet 4. Mars 2009 En mac har et eget mailprogram, hvor du kan importere dine forskjellige mailkontoer, akkurat som i outlook.
SiriEveline Skrevet 6. Mars 2009 Rapporter Skrevet 6. Mars 2009 Du kan forresten også installere en Microsoft Office pakke.. som da inneholder: Excel, Word, Powerpoint og Entourage. Sistnevnte mener jeg at har samme funkjson som Outlook.
Guest LeenaM Skrevet 6. Mars 2009 Rapporter Skrevet 6. Mars 2009 Hm, det er jo praktisk hvis man trenger word, da. Bruker ikke så masse excel og slike andre, men er jo fint å ha (*ønske seg apple data* skjønner dere)
Tore Skrevet 6. Mars 2009 Rapporter Skrevet 6. Mars 2009 heter mac man kan gjøre det samme på en mac som på en pc, bortsett fra å spille, å slikt... wow funker på mac da... å det er vel det eneste... Så sånn bortsett fra prislappen og om man er vandt til windows så er mac en flott maskin...
Guest LeenaM Skrevet 6. Mars 2009 Rapporter Skrevet 6. Mars 2009 Hehe, joda, men merket er Apple, da blir det navnet i følge meg Spill interesserer meg heller ikke så mye, så det gjør ikke noe at det ikke går så greit...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar