Gå til innhold
Hundesonen.no

V&H i Trondheim?

Midas

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal reise til Trondheim neste onsdag for å besøke familien. Da skal jeg ha med lilletulla. Jeg har prøvd tidligere å få kjøpt V&H i Trondheim, men ikke funnet noe sted hvor de har det. Jeg får jo ikke tatt det med fra Oslo, da det tiner på toget og vi skal være borte ei uke. Noen tips om hvor jeg kan få kjøpt v&h i Trondheim eller selger de det ikke der?

Skrevet

TAM Lade selger det, tror Hund som Hobby på samme sted også har et lite utvalg og så er det vel etpar utsalgsteder til. Men om du sjekker V&H forhandlerliste på hjemmesia deres, vil du finne alle med adresse.

Skrevet

Så bra! Jeg snakket med hund som hobby sist jeg var hjemme, de selger bare frysetørret vom, hvertfall på heimdal. Da stikker jeg en tur på TAM og kjøper til henne :icon_redface:

Skrevet

Hmm... rart at de ikke hadde det på heimdal da... Virket nesten ikke som hun som jobbet der visste hva det var når jeg spurte etter det..

Skrevet
Hmm... rart at de ikke hadde det på heimdal da... Virket nesten ikke som hun som jobbet der visste hva det var når jeg spurte etter det..

Hund som Hobby på Lade har bare hatt det siden rett før jul engang og på Solsiden er det vel helt nytt også. Kanskje det kommer på Heimdal etterhvert også?...

Skrevet

Har det kommet hund som hobby på Heimdal også?

Jeg flyttet fra byen i juni og de har hatt V&H på solsiden siden før da ihvertfall. De hadde vel ikke alle typene på det tidspunktet om jeg husker rett.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...