Gå til innhold
Hundesonen.no

One.com hjemmeside


Luis

Recommended Posts

Prøver å lage meg hjemmeside på One.com, og bruker deres hjemmesidegenerator.

Det er forsåvidt enkelt å lage sidene, men ser nå at jeg vil trenge litt hjelp etterhvert. Er IKKE noe særlig datakyndig, så jeg vil spørre om det finnes ei sjel her inne som av og til vil hjelpe meg ??

Kan godt betale for det, ingen problem.

Til andre som har laget sider der, hadde det vært flott om dere kunne vise sidene deres, gi meg linker så jeg kan se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min side er laget kun med One.com's generator (er også helt håpløs på slikt..) - www.taildown.com.

Jeg er godt fornøyd med One så langt (hatt det ca et år), har fått hjelp fra support et par ganger (fikk svar kjapt og veldig enkelt og greit forklart).

Synes den er litt tregere (å "laste opp") enn den jeg hadde tidligere (på homestead.com), men mye, mye billigere - så valget var veldig greit. I tillegg er det så greit å kunne få info fra leverandøren på norsk, da.

Tror man hadde hatt større frihet å gjøre hva man vil hvis man hadde hatt andre programvare å lage hjemmeside på - men One synes jeg er grei nok for mitt bruk i alle fall.

Lykke til - og er det noe du står fast ved, så er det alltids mulig å spørre. Jeg tør ikke å si at jeg er så flink på dette, akkurat, men har jobbet endel timer med den i alle fall.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Raseklubben har one.com, men hjemmesiden der er laget i DW. Og opplasting er enklere med ftp enn med slike hjemmesidegeneratorer. Det er min erfaring iallefall. Om det er noe du lurer på så bare spørr, skal gjøre mitt beste for å hjelpe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...