Lappe_Embla Skrevet 22. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 Ei jeg kjenner som bor i bodø ønsker seg en cavalier, så tenkte jeg kunne spørre dere her om noen visste om en fin kennel i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 22. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 Er ingen oppdrettere i Bødø. Jeg er ikke så god på avstander i Nord, men ta en titt på cavalierklubbens oppdretterliste: www.cavalierklubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lappe_Embla Skrevet 22. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 Er ingen oppdrettere i Bødø. Jeg er ikke så god på avstander i Nord, men ta en titt på cavalierklubbens oppdretterliste: www.cavalierklubben.no Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 22. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 Foreldrene mine bor i Lofoten og de har to cavalierer fra samme oppdretter. Tror hun bor på Leknes (vestvågøya), det er jo bare rett over vestfjorden. EDIT: Sjekket det nå, og oppdretteren kaller seg Aimabel. Foreldrene mine er veldig fornøyde med sine hunder ihvertfall. Den ene er en eldre dame som ble omplassert fordi hun har en bilyd på hjertet og trengte mer ro rundt seg, og den yngste er en aktiv morsom frøken med masse personlighet. Hun er skikkelig sprek også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 22. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 Jepp, Aimabel er en fin oppdretter! Men husk å sjekk opp helse osv nøye når du skal ha cavalier, det kan være mye useriøst for tiden, spesielt siden cavalieren er såpass populær nå. Populæritet er skumle greier! Edit: Som sagt så kan ikke jeg så mye om avstandene "der oppe", og jeg vet ikke hvor langt hun er villig til å reise, men kjenner til en oppdretter i Steigen og en i Tromsø om du er interissert. Er bare å ta kontakt på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 22. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2009 Steigen er ikke langt unna Bodø, men Tromsø blir et stykke å kjøre men jeg ville glatt kommet meg til tromsø jeg altså hadde valpen min vært der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 23. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2009 Ikke sant.. Men er ikke sikkert alle er villig til å reise så langt. Hvor langt er det fra Bodø til Tromsø da? To av hundene mine kommer f.eks fra Hamar, ca 80 mil. Og jeg har funnet mulig avlspartner til yngste tispa mi laaaangt neddi Sør-Sverige. Meeen, det er jo minst 1,5 år til hun skal parres da, så mye kan skje innen den tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar