Gå til innhold
Hundesonen.no

Marte-K og Gizmo:)

MK&Gizmo

Recommended Posts

post-5212-1235221278_thumb.jpg

Ja,hva skal jeg si om oss da? :)

Jeg er ei jente på snart 19..

Har to hunder,en rabbagast på straks 4.. Som er blanding av alt.. Han er bare sofa-gris,og brukes kun til kos.. Han lyder,eller skal i allefal lyde navnet Proffen :rolleyes:

Har også en Kelpie/Boarder Collie.. Gizmo.. Å det er vel i utgangspunktet han jeg vil bruke tid på her inne.. Vi har i dag,21. feb.,vært på vår første gjetertrening.. Han er ikke fullstendig tent enda,men han oppdaga da i det minste sauene.. Og det er en positiv ting om ikke annet:)

Gizmo er en liten tass på ca 9.mnd'er.. Å går ofte under navnet lillegutt.. Da Proffen er 50 kg,og et monster i forhold :) Hehe..

Jeg og samboeren min bor på familiegården min,så her har hundene masse plass å boltre seg på..

Kommer sikkert til å spørre etter tips og råd,ang. gjetertreningen og treningen generelt av lillegutt.. For jeg er rimelig ny på dette,og vil nødig gjøre noen feil,som gjør vondt værre..

Det er min svigerfars sauer som trenger gjeting,så vi samarbeider om Gizmo,og reiser på treninger.. Dette er en ypperlig løsning,for oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...