Gå til innhold
Hundesonen.no

Liten presentasjon av meg

Guest LXT

Recommended Posts

Jeg har vært på forumet her en stund nå, og lest mye innlegg og fått mange tips og ideer fra trådene her. Har ikke vært så aktiv på postefronten selv, men nå slo det meg at jeg aldri har presentert meg her. Jeg har rett og slett ikke tenkt på det før jeg leste tråden nå nylig :icon_redface:

Kan ihvertfall fortelle at jeg er 28 år, bor i Akershus. Fant dette forumet i fjor da jeg ventet på valp og leste alt jeg kunne komme over av hundeting. Så fant jeg Doggis, og nå er jeg innom og leser innlegg hele tiden.

Hadde hetterotter da jeg var liten :) , så hadde jeg en kanin i 8 år, som var min beste venn. Katten vår er 18 år, og begynner å bli litt stiv og støl, men holder foreløpig koken.

Så kom Marvin i hus i fjor sommer. Kooikervalp som nå er snart 9 mnd. Etter å ha undersøkt en del raser, så falt jeg på Kooikeren. Var så fornøyd med oppdretter, at jeg var sikker på at jeg ville få en sunn valp. Magefølelsen slo rett, og jeg føler jeg har en fantastisk hund. Vi trener og trener og tenker å fortsette med lydighet og/eller agility. Så får vi se om det kanskje blir litt andre ting også.

Jeg synes Doggis gir meg mye bra innspill og tips og råd. Er innom nesten hver dag å leser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Begynner å bli lenge siden jeg skulle legge ut noen bilder av min lille pelsdott :blush: Jeg har ikke vært på pc når jeg har vært hjemme. Mye som har skjedd den siste tiden. Men hvis det skulle være noen sjeler som vil se, så har jeg planer om å legge ut nå veldig snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå forsøkt flere ganger å legge ut noen bilder av Marvin, men det går ikke. Og jeg skjønner ikke hva jeg gjør feil. Jeg laster opp og så skjer det bare ikkenoe. Det legger seg ikke noe vedlegg der. Buuuu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...